eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › rozbudowa szkoły ponadgimnazjalnej - kontynuacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-03

POZYCJA 6761

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wieleń: rozbudowa szkoły ponadgimnazjalnej - kontynuacja Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wieleń, do kontaktów: Radosław Janecki, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, fax (067) 2561021, e-mail: Wielen_UM@wokiss.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.wielen.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa szkoły ponadgimnazjalnej - kontynuacja. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wieleń, ul. Drawska 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją przebudowy budynku nr 4 i 5 w obrębie liceum w Wieleniu. Przebudowa obejmuje wykonanie robót budowlanych instalacyjnych oraz wykończeniowych w budynku nr 4 oraz wymiany dachu i robotami stanu surowego w budynku nr 5 (bez robót instalacyjnych i wykończeniowych). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość i zakres zamówienia określa załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 140

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 12.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji, tj.:4.1. Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (roboty remontowe obiektów użyteczności publicznej) i wartością (zamówienie o wartości min. 250.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;4.2. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji finansowej i ekonomicznej, która zapewnia im realizację zamówienia, 4.3. Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te (kierownik budowy, kierownik robót budowlanych, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót sanitarnych) muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotamibudowlanymi oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy w wykazie opisać dotychczasowy przebieg pracy zawodowej i dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby).4.4. Wykonawca winien dysponować sprzętem dostosowanym do wykonania usługi objętej zamówieniem. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń w tym, co najmniej:a) samochód dostawczy - 1 szt.,b) betoniarka elektryczna wolnospadowa - szt.14.5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ.4.6. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie się kierował regułą \spełnia\ - \nie spełnia\. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. wypełniony formularz oferty - Zał. Nr 1;5.2. kosztorys ofertowy - opracowany na podstawie i zgodnie z przedmiarem robót oraz informacjami zawartymi w rozdziale 2 niniejszej SIWZ;5.3. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zał. Nr 2;5.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć:5.4.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (roboty remontowe obiektów użyteczności publicznej) i wartością (zamówienie o wartości min. 250.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 3;5.4.2 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Zamawiający - Zał. Nr 4, które zostaną użyte do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dysponować, co najmniej:a) samochód dostawczy - 1 szt.,b) betoniarka elektryczna wolnospadowa - szt. 15.4.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych robót (kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót sanitarnych) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi - załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz zaświadczenia o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane dla uprawnień uzyskanych po 1 stycznia 1995 r., stwierdzające, że osoby które będą realizowały przedmiot zamówienia posiadają wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia - Zał. Nr 5;5.5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy załączyć:5.5.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;5.5.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5.6. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć:5.6.1 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.5.7. Potwierdzenie wniesienia wadium;5.8. Wzór umowy wraz z akceptacją zawartych w nim postanowień - Zał. Nr 6;Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i określać jego zakres.5.9. w celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie bez względu na ich formę organizacyjną tzw. oferty konsorcjum. Zamawiający w stosunku do uczestników konsorcjum wymaga ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (lidera), uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy wskazać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu spółki.5.10. w przypadku zawiązania konsorcjum do oferty muszą być załączone: przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w punkcie od 5.1. do 5.8. SIWZ; przez każdego z pozostałych uczestników wchodzących w skład konsorcjum komplet dokumentów wymienionych w punkcie 5.5.5.11. oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 5.5.1, 5.5.2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - wymagania dopuszczające do udziału w przetargu podlegają sumowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: formularz SIWZ udostępniany jest nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, Sala Narad - I. piętro, pok. nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.