Ogłoszenie z dnia 2005-12-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługa transportu odpadów komunalnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Rosiński, ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, fax 042 6160751, e-mail: przetargi@mpolodz.pl, www.mpolodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa transportu odpadów komunalnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego odpadów komunalnych ze sortowni - stacji przeładunkowej w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1 do składowiska odpadów komunalnych we Frankach gm. Krosniewice. Ilosc odpadów komunalnych przewidzianych do przewiezienia wynosi maksymalnie 30000 ton (dziennie min. 100 ton). Usługa bedzie wykonywana w dni robocze, codziennie - chyba, że zamawiajacy zawiadomi wykonawce o niewykonywaniu transportu w danym dniu roboczym. Transport bedzie wykonywany przy użyciu srodków transportu wykonawcy, natomiast załadunek bedzie wykonany przy użyciu srodków zamawiajacego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Załadunek sortownia - stacja przeładunkowa w Łodzi ul. Zamiejska. Miejsce docelowe - wysypisko odpadów komunalnych we Frankach gm. Krosniewice. Kod NUTS: PL113. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Maksymalnie 30000 ton w ciagu 12 miesiecy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, którzy: 1. Posiadaja uprawnienia do wykonywania działalnosci, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnien: a) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawa o transporcie drogowym; b) zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z ustawa o odpadach. 2. Posiadaja polise OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że sa ubezpieczeni od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci. 3. Dysponuja przynajmniej czterema samochodami cieżarowymi umożliwiajacymi przewiezienie dziennie min. 100 ton odpadów. 4. Dysponuja odpowiednia wiedza i doswiadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie) wykonali przynajmniej trzy usługi o podobnym charakterze i wartosci min. 200000,00 zł każda. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych usług należy załaczyc dokumenty od zleceniodawców (referencje). 5. Nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w zwiazku z art. 22 i 24 prawa zamówien publicznych. 2. Odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 3. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. 4. Zezwolenie na transport odpadów komunalnych. 5. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne zaswiadczenia własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wczesniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert. 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert. 7. Zaswiadczenie własciwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzajacych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaswiadczen, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaswiadczenie własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczen, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku wykonawców wystepujacych wspólnie (konsorcjum lub spółka cywilna) pełnomocnictwo dla wykonawcy wiodacego (lidera konsorcjum). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie) o podobnym charakterze i wartosci min. 200000,00 zł każda). 2. Dokumenty (referencje) potwierdzajace, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 3. Wykaz srodków transportu przewidzianych do realizacji usługi. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/35/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.02.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie lub przelewem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.12.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów znajdujących się na naczepie zatrzymanego transportu odpadów w ramach wykonania zastępczego obowiązku nałożonego decyzją Starosty Jarocińskiego
- Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów z cmentarzy na terenie Gminy Nowa Sól
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- "Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych, PSZOK, z dodatkowych umów oraz wytworzonych przez Zamawiającego z terenu Miasta i Gminy Szamotuły"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





