Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-06
Kraków: dostawa materiałów jednorazowego użytku do sprzętu informatycznego oraz papieru do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 67544 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów jednorazowego użytku do sprzętu informatycznego oraz papieru do kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku do sprzętu informatycznego oraz papieru do kserokopiarek w tym: Zadanie nr 1 - Papier - różne rodzaje; Zadanie nr 2 - Akcesoria do czyszczenia sprzętu informatycznego; Zadanie nr 3 - Papier A3 i A4 do kserokopiarek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.23.72.52-0, 30.23.72.50-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnionego ściśle wg wzoru druku Oferta; Wypełnionego/ych ściśle wg wzorów formularzy cenowych - odpowiednio dla każdego oferowanego zadania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 4 - kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.04.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier (różne rodzaje).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier A-3 min.CIE 161/80g/m2 500 arkuszy - 240 ryz; Papier A-3 min.CIE 161/220g/m2 250 arkuszy - 37 ryz; Papier A-4 min.CIE 161/80g/m2 500 arkuszy - 7710 ryz; Papier A-4 min.CIE 161/220g/m2 250 arkuszy - 39 ryz; Papier A-4 min.CIE 161/80g/m2 - 5 kolorów intensywnych - 99 ryz; Papier komputerowy format 240x12x1+0 - 114 opakowań; Papier komputerowy format 240x12x1+1 - 220 opakowań; Papier komputerowy format 240x12x1+2 - 255 opakowań; Papier komputerowy format 240x12x1+3 - 335 opakowań; Papier komputerowy format 240x12x1+4 - 273 opakowań; Papier komputerowy format 360x12x1+3 - 12 opakowań; Papier komputerowy format 250x12x1+3 - 16 opakowań; Papier matowy do plotera Epson Stylus Pro 9700 610 mm 24 25 metrów 180g/m2 - 2 rolki; Papier matowy do plotera Epson Stylus Pro 9700 1118 mm 44 25 metrów 180g/m2 - 3 rolki; Ulepszony papier matowy do plotera Epson Stylus Pro 9700 432 mm - 17 30 metrów 180g/m2 - 1 rolka; Ulepszony papier matowy do plotera Epson Stylus Pro 9700 610 mm - 24 25 metrów 172g/m2 - 1 rolka; Ulepszony papier matowy do plotera Epson Stylus Pro 9700 1118 mm - 44 25 metrów 172g/m2 - 3 rolki; Matowy papier o zwykłej gramaturze do plotera Epson Stylus Pro 9700 1118 mm - 44 40 metrów - 2 rolki; Matowy papier o zwykłej gramaturze do plotera Epson Stylus Pro 9700 610 mm - 24 40 metrów - 1 rolka Matowy papier o zwykłej gramaturze do plotera Epson Stylus Pro 9700 432 mm - 17 40 metrów - 1 rolka; Matowy papier o zwykłej gramaturze (rysunek liniowy) do plotera Epson Stylus Pro 9700 1118 mm - 44 - 1 rolka; Matowy papier o zwykłej gramaturze (rysunek liniowy) do plotera Epson Stylus Pro 9700 610 mm - 24 - 1 rolka; Papier w roli do NASTHUATEC MPW 3601 914mm x 175 m 80g/m2 - gliza 76mm - 3 rolki; Papier w roli do NASTHUATEC MPW 3601 610mm x 90m 100g/m2 - 2 rolki Papier w roli do NASTHUATEC MPW 3601 297mm x 175m 80g/m2 - 2 rolki Papier do plotera Canon IPS 810 42 106,7x30 m 220g/m2 - 5 rolek; Papier do plotera Canon IPF 8000 42 106,7x30 m 180g/m2 - 4 rolki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria do czyszczenia sprzętu informatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpylacze powietrza pod ciśnieniem - 400 ml - 605 szt.; Akcesoria do czyszczenia komputerów (pianka) - 400 ml - 625 szt.; Płyn do czyszczenia ekranów LCD - spray - 250 ml - 590 szt.; Akcesoria do czyszczenia komputerów (ściereczki do monitorów 50 sztuk w opak.) - 575 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.52-0, 30.23.72.50-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier A3 i A4 do kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier A-3 min. CIE 161/80g/m2 ryza 500 kart - 50 ryz; Papier A-4 min. CIE 161/80g/m2 ryza 500 kart - 900 ryz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.