To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-18
Ogłoszenie nr 67512 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Wojkowice: Dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42394-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
31976000000, ul.
ul. Sobieskiego
298,
42-580
Wojkowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 961 600, faks
32 769 75 75, e-mail
zk_wojkowice@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/Kw 223/3/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Środki czystości ogólne - część 1 1. Środek odkażająco- dezynfekujący, typu LIZOL, lub równoważny o właściwościach odkażająco - dezynfekujących. Opakowanie 0,5- 1l. - ilość 2300 litrów. 2. Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych. Opakowanie ok. 0,5 l. - ilość 1400 litrów. 3. Odświeżacz powietrza w żelu, opakowanie ok.. 150g. - ilość 120 sztuk. 4. Preparat do pielęgnacji mebli, Opakowanie max. 0,5l. - ilość 420 litrów. 5. Pasta do obuwia, czarna, w płynie, poj 0,1 l - ilość 10 sztuk. 6. Tabletki do zmywarki usuwające zabrudzenia z naczyń. Opakowanie od 50 do 300 szt. - ilość 500 sztuk. 7. Sól do zmywarki, zapobiegająca osadzaniu się kamienia w urządzeniu.. Opakowanie od 1 do 6 kg - ilość 10 kg. 8. Nabłyszczacz do zmywarki, do płukania i nabłyszczania naczyń. Opakowanie od 1 do 5 litrów - ilość 10 litrów. 9. Krem do rąk. Opakowanie 50 ml. - ilość 250 sztuk. Zadanie 2 - Środki czystości ogólne - część 2 1. Papier toaletowy dwuwarstwowy, celulozowy, biały, gofrowany, białość ok. 80%, gramatura nie mniej niż 2x16 g/m2, perforacja co 11 cm, długość nie mniej niż 20 m, szerokość nie mniej niż 9,5 cm, średnica nie mniej niż 11,5 cm, tuleja ok. 45 mm, waga rolki bez tulei nie mniej niż 0,061 kg, tolerancja parametrów +/- 5% - ilość 7000 rolek. 2. Woreczki HDPE o wym. 26x35 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością. Opakowanie 1000 szt. - ilość 60 opak. 3. Reklamówka jednorazowa o wym. 25x45 cm. koloru białego, opakowanie 200 szt - ilość 90 opak. 4. Rękawice foliowe jednorazowe, dopuszczone do kontaktu z żywnością, rozmiar XL (opakowanie 100 szt.) - ilość 1000 opak. 5. Kubki jednorazowe białe poj. 0,2 l. - ilość 13000 sztuk. 6. Ściągaczka do ściągania wody z podłogi z możliwością montażu kija, szerokość 50-75 cm - ilość 250 sztuk. 7. Szczotka do zamiatania, oprawa plastikowa z otworem do wkręcenia kija, miękkie włosie szer. ok. 30 cm. - ilość 250 sztuk. 8. Szczotka ryżowa ręczna - ilość 60 sztuk. 9. Szczotka ryżowa z otworem na kij - ilość 60 sztuk. 10. Szczotka ręczna z tworzywa sztucznego, odporna na wysoką temperaturę min. 130°C - ilość 60 sztuk. 11. Szczotka z tworzywa sztucznego do szorowania, z otworem na kij z gwintem - ilość 60 sztuk. 12. Szczotka "ulicówka" do zamiatania terenów zewnętrznych z otworem na kij szerokość 30 - 40 cm. - ilość 75 sztuk. 13. Szczotka plastikowa do czyszczenia WC z podstawą - ilość 220 kompletów. 14. Kij do miotły i mopa, drewniany z gwintem na końcu, długość ok. 150 cm - ilość 330 sztuk. 15. Kij do miotły i mopa, metalowy z gwintem na końcu, nieskładany, długość od 150 do 170cm. - ilość 80 sztuk. 16. Zestaw zmiotka +szufelka - ilość 220 kompletów. 17. Miska plastikowa okrągła o średnicy 40-50cm, wysokość 15-20 cm - ilość 150 sztuk. 18. Wiadro plastikowe o pojemności 10l. - ilość 150 sztuk. 19. Zmywak - gąbka przeznaczona do mycia naczyń. Z jednej strony gąbka, z drugiej materiał umożliwiający szorowanie. - ilość 300 sztuk. 20. Zestaw do sprzątania: mop sznurkowy + styl + wiadro + wyciskacz - ilość 75 kompletów. 21. Wkład do mopa sznurkowego - ilość 150 sztuk. 22. Kosz na śmieci z tworzywa, otwierany nogą tzw. "pedałowy" o pjemności 25l - ilość 30 sztuk. 23. Zestaw do sprzątania: stelaż mopa płaskiego + wkład do mopa + styl metalowy nieskładany (wymiary mopa min. 400x100 mm) - ilość 80 kompletów. 24. Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x100 mm) - ilość 100 sztuk. 25. Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x150 mm) - ilość 30 sztuk. 26. Worki na śmieci koloru czerwonego o poj 60 litrów - ilość 2500 sztuk. 27. Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki średnie, w kolorze czarnym, o poj. 60 litrów., 60x71cm., grubość min. 0,010 mm. Ilość worków w rolce: min. 50, PN-EN 13592+A1:2007/AC:2008. - ilość 94200 sztuk. 28. Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże, "grube", w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 120 litrów, 70x110 cm., grubość min. 0,03 mm. +/-5%,. Ilość worków w rolce: min. 25, PN-EN 13592+A1:2007/AC:2008. - ilość 37200 sztuk. 29. Rękawice lateksowe o obniżonej zawartości protein (nie więcej niż 80mg/g), lekko pudrowane, jednorazowego użytku, niesterylne, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne - siła zrywania po starzeniu min. 7N. AQL<= 1,5. Grubość rękawicy na palcach 0,12mm +/-0,01mm, w części dłoniowej 0,11mm +/-0,01mm, na mankiecie 0,09mm +/-0,01mm, minimalna długość rękawicy 240mm. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE (zamieszczone fabrycznie na opakowaniu jednostkowym). Rozmiar S- w ilości 6800 szt. tj. 68 opakowań , rozmiar M- w ilości 12000 szt. tj. 120 opakowań, rozmiar L- w ilości 60000 szt. tj. 600 opakowań, XL- w ilości 28000 szt. tj. 280 opakowań. Rękawice zgodne z normami EN 455 część 1, 2, 3 i 4 oraz zaklasyfikowane jako środek ochrony osobistej Kategorii I. Pakowane po 100 szt - ilość 106800 sztuk. 30. Szczoteczka do zębów dla dorosłych - ilość 200 sztuk. 31. Ręczniki papierowe jednorazowe, składane "ZZ", surowiec makulatura o kolorze naturalnym lub zielonym, 1 - warstwowe, gramatura min. 36g/m2, zapach neutralny, nie ulegający pyleniu w stanie suchym, wodotrwały, gofrowany, wymiary listka: 230 mm x 250 mm, waga pakietu min. 0,415 kg., (tolerancja +-1%), pakiet min. 200 listków. - ilość 7500 opak. Zadanie 3 - Środki czystości dla bloku kuchennego 1. Środek do mycia urządzeń sanitarnych w zakładach gastronomicznych. Środek zawierający czynny chlor. Opakowanie max. 15l. - ilość 1300 litrów. 2. Neutralny, skoncentrowany środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń w zakładach gastronomii. Opakowanie max. 15l. - ilość 4000 litrów. 3. Preparat myjący do rąk usuwający zabrudzenia organiczne i nieorganiczne, antybakteryjny. Nie podrażniający skóry. Opakowanie max. 15l. - ilość 2500 litrów. 4. Alkaliczny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian,posadzek oraz wszelkich powierzchni produkcyjnych (aluminiowe, ocynkowane, nierdzewne). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym, nie zawierający aktywnego chloru. Opakowanie max. 15l. - ilość 3500 litrów. 5. Zasadowy płyn do mycia w zmywarkach, przyrządów kuchennych, garnków, tac , zawierający aktywny chlor, usuwający resztki jedzenia wszelkiego typu, szczególnie przyschnięte osady z białka i skrobii. (możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650. Opakowanie ok. 25l. - ilość 800 litrów. 6. Środek nabłyszczająco konserwujący, do maszynowego i przemysłowego zastosowania, nie wymagający spłukiwania. Opakowanie max. 15l. - ilość 800 litrów. 7. Kwaśny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian,posadzek (usuwający kamień, rdze, i uciążliwy brud ). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym. Opakowanie max. 15l. - ilość 300 litrów. 8. Mleczko do czyszczenia, usuwające brud, kamień, rdzę zawierające substancję ścierną . Opakowanie max. 1 l. - ilość 150 litrów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39830000-9
Dodatkowe kody CPV:
39811300-3,
39813000-4,
39812200-9,
39831210-1,
33711540-4,
33760000-5,
19520000-7,
18424300-0,
39222120-1,
39224000-8,
39224200-0,
39224310-4,
39221240-1,
39224330-0,
39224320-7,
39224340-3,
19520000-7,
33141000-0,
33711710-7,
33763000-5,
39831240-0,
39832000-3,
39822000-0,
39831210-1,
39813000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1 - Środki czystości ogólne - część 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9832.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 13827.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 - Środki czystości ogólne - część 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53956.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52268.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie 3 - Środki czystości dla bloku kuchennego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35136.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42330.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.