eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › zagospodarowanie Centrum Rynku Gminnego w Jedlińsku



Ogłoszenie z dnia 2005-12-22

POZYCJA 67491

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jedlińsk: zagospodarowanie Centrum Rynku Gminnego w Jedlińsku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Jedlińsk, do kontaktów: Adam Zieliński, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, woj. radomskie, tel. (048) 3213021, fax (048) 3213021, e-mail: inwestycje@jedlinsk.pl, www.jedlinsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie Centrum Rynku Gminnego w Jedlińsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - Wykonanie nawierzchni Rynku, - Regulacja szerokości chodników i istniejących ciągów pieszych, - Wydzielenie miejsc parkingowych, - Renowacja zieleni parkowej, - Montaż nowych elementów małej architektury, - Wykonanie oświetlenia Rynku i parku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jedlińsk. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Jak w pkt. II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.04.2006; data zakończenia: 31.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj .winni prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2.posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakim winien dysponować Wykonawca. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży zgodnie z zamówieniem. 5.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub dysponować kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadać zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 25% ceny ofertowej oraz winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającej wartości umowy. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /.24 ust. 1 i 2 ustawy/ Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie że w/w warunki Wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.02.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.02.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 - sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Orientacji i Gwarancji Rolnej - Sekcja Orientacji, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006". 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.