eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Budowa budynku administracyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Giżycko: Budowa budynku administracyjnego
Numer ogłoszenia: 67468 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny w Giżycku , Bystry 1H, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299480, faks 087 4299480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.UGG.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku administracyjnego Warunki prowadzenia robót: 1) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: a) zorganizuje zaplecze budowy, w tym wykona niezbędne ogrodzenie terenu budowy i zapewni ochronę znajdującego się na nim mienia; b) uporządkuje teren budowy po zakończeniu realizacji zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: a) utrzymywać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne; b) przestrzegać przepisy bhp i p.poż. c) materiały zbędne i odpady wywozić na legalne wysypisko śmieci; d) ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; e) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymogom wyrobów określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom zawartym w dokumentacji w dokumentacji projektowej (przedmiarze robót)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien jest wnieść wadium w wysokości 15.000 zł (piętnaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 09 kwietnia 2009r., do godz. 10 00, w jednej z następujących form ( art. 45 ust. 2 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych ) tj. : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : 74 1020 4753 0000 0602 0038 7290 4. W treści przelewu należy wpisać : Wadium w postępowaniu o udzielenia zamówienia - Budowa budynku administracyjnego 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. 7. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego do dnia 09 kwietnia 2009r. do godz. - 10 00 8. Potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. 9. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie określonym powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10. Wykonawca winien dołączyć do oferty nr rachunku, na który nastąpić by miał ewentualny zwrot wadium wniesionego w formie pieniężnej. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli : 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy : 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są: 1. spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie w ofercie przetargowej: a) wykonanie w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 zamówień - każdego odpowiadającego swoim rodzajem i wartością brutto robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty budowlane); b) zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane oraz będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 3) pozostawania w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadanie polisy OC przedsiębiorstwa. 4) zobowiązanie do udzielenia gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 3 lata od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych; 5) wskazanie w ofercie wszystkich podwykonawców mających brać udział w wykonaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. L.p. Warunek do spełnienia przez Wykonawcę Nazwa wymaganego dokumentu 1. Złożenie formularza ofertowego. DRUK Nr 1 załącznika Nr 1. 2. Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Oświadczenie wykonawcy - DRUK Nr 2 załącznika Nr 1. 3. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (np. wypis z rejestru - Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Pozostawanie w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym. brak zaległości wobec US i ZUS oraz posiadanie polisy OC przedsiębiorstwa opiewającej na kwotę odpowiadającą przynajmniej wartości zamówienia. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości. Polisa OC przedsiębiorstwa 5. Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 3 lata od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych; 1. Odpowiednie wypełnienie i podpisanie wzoru umowy, bądź złożenie odrębnego oświadczenia o udzieleniu gwarancji. 6. Zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane oraz będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 2. Wykonawca winien przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić obowiązki kierownika budowy posiadają wszelkie (budowlane i sanitarne) wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającą przynależność do Izby. 7. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz maszynami (wraz z operatorami) niezbędnymi do wykonania określonych tam robót. 3. 1. Wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość każdej z wykazanych robót budowlanych musi odpowiadać co najmniej wartości brutto złożonej oferty przetargowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. DRUK Nr 3 załącznika nr 1. 4. 2. Wykonawca winien przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności DRUK Nr 4 załącznika nr 1. 5. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi przy wykonywaniu zamówienia dysponować będzie wykonawca. DRUK Nr 5 załącznika nr 1. 8. Wskazanie w ofercie wszystkich podwykonawców mających brać udział w wykonaniu zamówienia. Informacja na temat podwykonawców (art. 36 ust. 4 PZP). DRUK NR 6 załącznika nr 1. 6. 9. W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej lub gdy podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy PZP). 10. Sporządzenie i dołączenie do oferty kosztorysu szczegółowego. Wykonawca winien dołączyć do oferty kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej. 11. Niewypełniony, podpisany projekt umowy. DRUK Nr 7 załącznika Nr 1. 2. Wymagane dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 11 niniejszej tabeli Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. 3. Aktualny dokument - rozumie się jako wystawiony lub uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń, zaświadczeń, dokumentów (wymienionych w tabeli j.w.) lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji podlegają wykluczeniu i ich oferta zostanie odrzucona. 5. Złożone w ofercie dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji winny być opatrzenie napisem TAJNE. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny w Giżycku, Bystry 1H, 11-500 Giżycko..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny w Giżycku, Bystry 1H, 11-500 Giżycko. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.