Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Opole: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - Obwód Drogowy w Kotorzu Małym w 2008 r
Numer ogłoszenia: 67442 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069...71 w. 33, fax 077 44-14-070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - Obwód Drogowy w Kotorzu Małym w 2008 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym na gorącona drogach powiatowych (kategoria ruchu KR2 i KR3 - średni i ciężki wymienionych w pkt 1, w ramach niniejszego zadania oraz w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, także wykonanie : frezowania nawierzchni (koleiny , garby i inne nierówności ) , odnowy (wykonanie nakładki nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ), zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wraz z przedmiarem robot (DP) i kosztorysem / ślepym / ofertowym .stanowiących załącznik do SIWZ. Wykonawca gwarantuje zastosowanie materiałów spełniających wymogi określone w specyfikacji technicznej . Wykonawca zobowiązany będzie , do wykonania w terminie do dnia 30 czerwca 2008 r.,w ramach tzw. wiosennego porządkowania dróg - podstawowego zakresu remontów oraz innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie , a poza tym terminem - remontów i innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie zgłaszanych z 7-dniowym wyprzedzeniem przez Kierownika Obwodu Drogowego Kotórz Mały . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : - opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego ( ewentualnie innych organów ) - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą podczas wykonywania remontów i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania . - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót. Dopuszcza się zlecania podwykonawcy wszelkich robót poza robotami drogowymi. Ilości robót podane w kosztorysie ślepym/ofertowym dla niniejszego zadania mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej , a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy . Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania w ciągu roku uzależniona będzie od potrzeb remontowych oraz od posiadanych środków finansowych stąd też różnić się będzie od ilości określonych w kosztorysie ofertowym . Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót , a podaną w kosztorysie ślepym nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych . Ustala się okres gwarancji na wykonane roboty - 12 miesięcy Zamówieni będzie udzielane w całości Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki - na warunkach opisanych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp Okoliczności , po których zaistnieniu będą one udzielane: w przypadku pozyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych na remonty nawierzchni i stwierdzenia przez Zarządcę dróg powiatowych wystąpienia na drogach zniszczeń nawierzchni wymagających natychmiastowego remontu, gdyż dalsze ich pozostawienie groziłoby całkowitą degradacją nawierzchni i spowodowało zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego lub nieprzejezdność drogi. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.42 - 45.23.32.42 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: - 5700,00 - zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia (całości lub poszczególnych zadań) mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców (oferta wspólna), którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożonych wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę/konsorcjum wykluczonego z postępowania będzie odrzucona. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: -zestaw walców do zagęszczania-co najmniej: stalowy wibracyjny 10-14 Mg -1 szt ogumiony min. 10 Mg - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - przecinarka z diamentową tarczą tnącą do cięcia asfaltu - 1 szt - skraplarka - 1 szt - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu masy bitumicznej z innej wytwórni 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) ma do dyspozycji osoby posiadające niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie robót drogowych, w tym co najmniej - majstra robót bitumicznych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty o podobnym charakterze tj. w zakresie remontów oraz odnów nawierzchni dróg co najmniej 1.000.000 zł i w ilości: co najmniej 33.000 m2 co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) posiada średnioroczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych / 2005 , 2006 , 2007 / (a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3) w wysokości - co najmniej 1.700.000 zł - Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia - oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,tj. osoby podpisujące ofertę : 1 - formularz oferty - wzór formularza - załącznik nr 1- kosztorys ofertowy - wzór formularza- załącznik nr 2 , 3 - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. - wzór formularza - załącznik nr 3 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wzór formularza - załącznik nr 3a. 5 - wykaz wykonanych robót - wzór formularza - załącznik nr 3b 6 - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w załączniku nr 3b - np. referencje, protokoły odbioru robót, inne 7 - dane finansowe - wzór formularza - załącznik nr 3c 8 - wykaz sprzętu - wzór formularza - załącznik nr 3d 9 - dane dot. podwykonawców -wzór formularza - załącznik nr 4 - jeśli brak podwykonawcy wpisać- nie dotyczy - i również załączyć do oferty 10-aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub potwierdzone przez wystawiającego - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11- pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą 12 - dowód wpłacenia , wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.powiatopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - pok nr 7 po uprzednim zapotrzebowaniu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/11/2025 Druk i dostawa albumu "Uniwersytet Opolski / Inny niż wszystkie" - 300 egz
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" IV 2025.
- Dostawy produktów mięsnych
- Zakup serwera z oprogramowaniem bazodanowym
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.