eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Zakup zamiatarki chodnikowo- ulicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Góra: Zakup zamiatarki chodnikowo- ulicznej
Numer ogłoszenia: 67425 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, fax 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zamiatarki chodnikowo- ulicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej zamiatarki kompaktowej chodnikowo- drogowej o następujących parametrach: 1)wyprodukowana po roku 2001, 2)zamiatarka przepracowała nie więcej niż 7000 roboczogodzin, 3) Układ jezdny: - typ podwozia: dwuosiowy, - oś tylna i przednia amortyzowane, - napęd hydrostatyczny, - silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, maksymalna pojemność skokowa silnika 2000 cm3, - maksymalna moc silnika nie mniejsza niż 75 KM, - układ kierowniczy hydrauliczny z funkcją kierowania osią przednią , kąt skrętu kół osi przedniej nie mniej niż 65 stopni w prawo i w lewo, - regulowane pochylenie koła kierowniczego, - dwuobwodowy układ hamulcowy, hydrauliczny, - hamulce bębnowe, - hamulec postojowy, - rozstaw osi min. 1700 mm, - minimalna szerokość zamiatarki ze szczotkami do 1275 mm, - napędzana spalinowym silnikiem instalacja hydrauliczna umożliwiająca oprócz zamiatania także pacę z osprzętem do zimowego utrzymania terenów takima jak piaskarko- solarka, przednia szczotka walcowa, pług lemieszowy. Kabina winna spełniać następujące warunki: - kabina dwumiejscowa, - kabina wyposażona w system ogrzewania, - kabina wyposażona w oszklone drzwi z przesuwnymi szybami, - fotel kierowcy amortyzowany z regulacją ustawienia, - kabina wyposażona w siedzisko dla pasażera, - kabina kierowcy zamocowana na elastycznym zawieszeniu, - w kabinie zamontowany wskaznik wielofunkcyjny. Zabudowa zamiatarki musi spełniać nastepujące warunki: - szczotki talerzowe nowe w ilości min. szt.2, wahliwe ( przynajmniej przed kabiną po prawej i lewej stronie zamiatarki), - możliwość indywidualnej regulacji z kabiny kierowcy prędkości obrotowej każdej szczotki, ich pozycji i docisku, - maksymalna szerokość zamiatania nie mniejsza niż 2500 mm, - system zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania , - zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej z kurtyną łańcuchową dla ochrony wentylatora ssącego, -pojemność całkowita zbiornika na zmiotki min. 1,7 m3, - zbiorniki wody wykonane z materiału odpornego na korozję o łącznej pojemności min. 500l, - system recyrkulacji wody- filtrowanie i odzyskiwanie ze śmieci, - masa zamiatarki pustej nie większa niż 2600 kg, - ogumienie standard o max zużyciu nie większym niż 50%, - blacharka bez wgięć i śladów korozji, lakier bez odprysków, - pojazd powinien być sprawny z ważnym badaniem technicznym i dopuszczony do ruchu , ogólny stan techniczny pojazdu musi być dobry, - w przypadku zaoferowania pojazdu zakupionego za granicą wszelkie koszty związane z opłatami celnymi, transportem na miejsce, opłatami za badanie techniczne i rejestrację ponosi wykonawca, - przekazanie przedmiotu dostawy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego i żądanych dokumentów:ewidencja przebiegu pojazdu, ewidencja obsługi i napraw pojazdu, karta pojazdu, instrukcja obsługi napraw, dowód rejestracyjny, dokument gwarancyjny. Gwarancja: - wymagana gwarancja jakości na pojazd - min. 6 m-cy, - wykonawca musi posiadać własny serwis z siedzibą położoną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, który w okresie gwarancyjnym świadczyć będzie usługi serwisowe, - Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usunięcia usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym. W okresie gwarancyjnym, w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni roboczych wykonawca dostarcza zamawiającemu maszynę zastępczą na czas naprawy, - w celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych, - w cenie zamiatarki Wykonawca uwzględni koszt przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym w zakresie wymaganym przez gwarancję której udziela Wykonawca. Zamiatarkę gotową do pracy należy dostarczyć do siedziby zamawiającego pod adres, wskazany w SIWZ. W dniu przekazania Wykonawca przeprowadzi przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi pojazdu. Wartość zamówienia szacowano na wartość pon. wartości , o której mowa w art. 11ust.8. W celu potwierdzenia , ze oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego wykonawca winien załączyć do oferty opisy i fotografie oferowanego przedmiotu dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.30 - Zamiatarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od żądania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, - wykonał w sposób należyty dwie dostawy sprzętu komunalnego o wartości 150000 złotych brutto każda. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, używając formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie wzoru Zamawiającego , załączonego do SIWZ, - atualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności godpodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , dostaw lub usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie , stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Długość okresu gwarancji - 15
  • 3. Wiek oferowanej dostawy - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Góra, ul: Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Góra, ul: Mickiewicza 1, 56-200 Góra, punkt informacyjny , parter budynku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.