eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Przebudowa budynku gospodarczego w Leśnictwie Rutwica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Tuczno: Przebudowa budynku gospodarczego w Leśnictwie Rutwica
Numer ogłoszenia: 67396 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2593147, fax 067 2593299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pila.lasy.gov.pl/strony/1/i/15007.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku gospodarczego w Leśnictwie Rutwica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej, wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę oraz głowic kominowych z cegły klinkierowej, wykonanie elewacji budynku tynkiem mineralnym, cokołu tynkiem żywicznym wraz z preparatami okiennymi, wykonanie opaski budynku z kostki betonowej Polbruk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 1.000 złotych słownie: jeden tysiąc złotych. 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Bank: PKO BP S.A.o/Wałcz - nr rachunku: 58 1020 2847 0000 1102 0039 0948 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Przebudowa budynku gospodarczego Leśnictwo Rutwica. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z orginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pienięznego przez SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego orginału zdeponować w kasie Zamawiającego, a kopię załaczyćdo oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. do dnia 22.04.2008r do godz 14.00. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachumku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania z ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbedną wiedzę i doswiadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad.1) 1. sa uprawnieni do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (D.U.Nr 173 poz. 1807). Ad.2) 1. Dysponują osobą posiadającą niezbedne uprawnienia i kwalifikacje w celu wyznaczenia na stanowisko Kierownika Budowy tj. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i zakresie odpowiadającym wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia. Kierownik Budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaswiadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego Rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadrozu Budowlanego, 2) Wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły końcowego odbioru) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za okres, wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Ad.3) 1. Dla zabezpieczenia bieżącego wykonania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 25.000 zł, 2. Posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym. Ad.4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę musza wykazać że: - każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objetym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, - wspólnie muszą wykazać, że: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ww. warunkiem, dysponują odpowiednim i niezbębnym sprzętem technicznym, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, - przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych Wykonawców. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2). Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3). Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załacznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4). Oświadczenia o: - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków określonych w rozdziale III pkt. 2, - dokonaniu wizji lokalnej w terenie, na którym będą wykonywane roboty budowlane w dniu .............., 5). Kopia dowodu wniesienia wadium, 6). Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany wg zasad okreslonych w rordz. III pkt 2, 7). Plan BIOZ opracowany na potrzeby wykonania robót budowlanych, 8). Kosztorys ofertowy opracowany wg zasad dla opracowania kosztorysu inwestorskiego metoda uproszczoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie okreslenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.Nr 130 poz. 1389). Kosztorys inwestorski opracowuje się metodą kalkulacji uproszczonej, polegającej na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objetych przedmiarem robót, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług, według wzoru: Wk=EL xCj, gdzie: Wk- wartośc kosztorysowa robót, L- liczba jednostek sprzedmiarowanych robót, Cj - cena jednostkowa roboty podstawowej, Wartośc kosztorysowa robót obejmuje wartość wszystkich materiałów, urzadzeń i konstrukcji potrzebnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych, kosztów produkcji tj. Ko (wraz z Kz), rbh, Z oraz cen pracy podstawowego sprzętu, 9). Wykaz podwykonawców wraz z określeniem powierzonej części robót do wykonania, 10). Wypełniona karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. 2). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada do wykonania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). Pełnomocnictwa osób podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikną z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3). Wykaz osób i podmiotów, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę własciwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 3). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do ooferty należy dołączyć nastepujące dokumenty: 1). Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2). Oświadczenie o częsci zamówienia, która Wykonawca zamierz powierzyć podwykonawcą wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania (załacznik nr 6 do niniejszej specyfikacji), w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy, 3.) Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urzadzeń, jakie posiada Wykonawca, 4). Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnionych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 5).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat(a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4). W celu potwierdzenia, że Wuykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty nalezy załączyć nastepujące dokumenty: 1). Informacja banku lub SKOK, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert, 2). Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. 5). Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiazani sa złozyć do oferty: a) pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (spólki cywilne równiez), b) wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, c) oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy. Ad 2). Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: każdy z osobna: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3) Posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonywania zamówienia: przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać, że: 1) Posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. 6). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczenie podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zlozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Kopie dokumentó należy potwierdzić za zgodność z orginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną -

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/tuczno

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Tuczno ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Tuczno ul. klasztorna 36, 78-640 Tuczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.