Ogłoszenie z dnia 2006-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu i nad drogą krajową nr A4 na odcinku zarządzanym przez GDDKiA O/Opole w okresie do 31.12.2006r.- 3 części (zadania) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach technicznych - Wojciech Krajewski ; - w sprawach procedury przetargowej - Stanisław Bukowy, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl, www.opole.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu i nad drogą krajową nr A4 na odcinku zarządzanym przez GDDKiA O/Opole w okresie do 31.12.2006r.- 3 części (zadania). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - utrzymanie czystości nawierzchni jezdni i chodników (także w zimie) w obrębie obiektów mostowych ,utrzymanie czystości dylatacji, wpustów, rur kanalizacyjnych, stożków i otoczenia obiektów ; - mycie elementów mostu oraz barier i poręczy ; - koszenie powierzchni zielonych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obiekty mostowe zlokalizowane w ciągu i nad drogą krajową nr A4 na odcinku: zadanie 1- od km 190+363 do km 220+117 ; zadanie 2- od km 220+117 do km 241+056 ; zadanie 3- od km 241+056 do km 278+476. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: tak jak określono w p. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadia : - część(zadanie) nr 1 - 3.600 PLN ; - część(zadanie) nr 2 - 2.200 PLN ; - część(zadanie) nr 3 - 5.500 PLN ;. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: wg zasad określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia - każdej jego części(zadania) , mogą się ubiegać wykonawcy , którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ; 2)spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 , tj. : - 2.1a)dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł ; - 2.1b) posiadają średnie roczne przychody za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2003 - 2005 ),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , w wysokości nie mniejszej niż : -co najmniej 250.000 zł przy składaniu oferty na jedno zadanie , -co najmniej 500.000 zł przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie ; - 2.1c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł . 2.2.Wyznaczą osobę odpowiedzialną za realizację każdego zadania (części zamówienia), dla którego będą składać ofertę . 2.3.Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę składania ofert co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze polegające na utrzymaniu czystości i koszeniu w obrębie obiektów mostowych , na drogach , placach, parkingach itp.( lub co najmniej po 3 zamówienia w tych asortymentach oddzielnie ) 2.4.Posiadają n/w jednostki sprzętowo-transportowe: -kosiarki do trawy,kosy spalinowe itp.- 2 szt., -sprzęt do mechanicznego usuwania krzewów (piły spalinowe itp.)- 2 szt., -urządzenie do mycia wysokociśnieniowego - 1 szt., -sprzęt do mechanicznego udrażniania rur kanalizacyjnych typu WUKO lub urządzenie podciśnieniowe - 1 szt., -środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia (samochód dostawczy i ciężarowy)- 1 szt. + 1 szt. 2.5.Posiadają decyzję na wytwarzanie odpadów oraz na ich transport lub mają możliwość zlecenia wywozu odpadów firmie posiadającej takie decyzje. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ pkt 6.2 Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ pkt 6.2 Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ pkt 6.2 Instrukcji dla Wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/Op-8-417/2/1-3/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.03.2006 godzina 09:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.03.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, pok. 15 (sala konferencyjna - parter).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo, kolejne ogłoszenie dla tego zamówiena - wrzesień - październik 2006 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 90.20.00.00, 77.31.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości w obrębie 44 szt. obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu i nad drogą krajową nr A4 na odcinku zarządzanym przez GDDKiA O/Opole - Rejon Brzeg - od km 190+363 do km 220+117. 3) Zakres lub wartość: -utrzymanie czystości: nawierzchni jezdni i chodników (także w zimie) w obrębie ob.mostowych, dylatacji, wpustów, rur kanalizacyjnych, stożków i otoczenia obiektów; -mycie elementów mostu oraz barier i poręczy; -koszenie powierzchni zielonych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 90.20.00.00, 77.31.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości w obrębie 23 szt. obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu i nad drogą krajową nr A4 na odcinku zarządzanym przez GDDKiA O/Opole - Rejon Opole - od km 220+117 do km 241+056. 3) Zakres lub wartość: -utrzymanie czystości : nawierzchni jezdni i chodników (także w zimie) w obrębie ob.mostowych, dylatacji, wpustów, rur kanalizacyjnych, stożków i otoczenia obiektów; -mycie elementów mostu oraz barier i poręczy; -koszenie powierzchni zielonych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 90.20.00.00, 77.31.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości w obrębie 63 szt. obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu i nad drogą krajową nr A4 na odcinku zarządzanym przez GDDKiA O/Opole - Rejon K-Koźle - od km 241+056 do km 278+476. 3) Zakres lub wartość: -utrzymanie czystości: nawierzchni jezdni i chodników (także w zimie) w obrębie ob.mostowych, dylatacji, wpustów, rur kanalizacyjnych, stożków i otoczenia obiektów; -mycie elementów mostu oraz barier i poręczy; -koszenie powierzchni zielonych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





