eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUtrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w latach 2008 - 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Opole: Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w latach 2008 - 2009
Numer ogłoszenia: 67377 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole-Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w latach 2008 - 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane utrzymaniem nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w latach 2008 - 2009r. 1. Do zadań w zakresie utrzymania nawierzchni jezdni dróg powiatowych należy: a.likwidacja ubytków w nawierzchniach mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu, likwidacja nierówności, zapadnięć i zniszczeń nawierzchni. b.odnowa nawierzchni: nowe nakładki bitumiczne z betonu asfaltowego, SMA , powierzchniowe utrwalenie nawierzchni, wykonanie cienkiego dywanika na zimno , wykonanie cienkiego dywanika na gorąco , wykonanie i konserwacja nawierzchni tymczasowych c.regulacja wysokościowa krawężników i urządzeń obcych d.ścięcie i profilowanie poboczy ziemnych e.czyszczenie rowów przydrożnych i przepustów f.realizacja robót na polecenie Zamawiającego przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość g.likwidacja uszkodzeń w nawierzchni jezdni po okresie zimowym w terminie do 30 kwietnia danego roku w zależności od warunków atmosferycznych h.zakres wykonywanych remontów dróg będzie uzależniony od występujących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych na ich utrzymanie. 2. Warunki realizacji robót: a. wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. b. Wykonawca musi liczyć się z trudnymi warunkami wykonania robót z uwagi na konieczność ich realizacji przy dużym ruchu kołowym. c. Wykonawca będzie zobowiązany do podporządkowania się ewentualnym zmianom w organizacji robót wynikających z doraźnych decyzji Zamawiającego d.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót e. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót związanych z odnową nawierzchni zobowiązany będzie do opracowania i zatwierdzenia stosownego projektu oznakowania robót f. przed przystąpieniem do wykonania robót bitumicznych wykonawca przedłoży receptę na beton asfaltowy, SMA, asfalt lany g.urządzi plac i zaplecze budowy oraz zabezpieczy istniejącą zieleń h.wszelkie roboty remontowe winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami technologicznymi. W przypadku robót ingerujących w urządzenia obce, musza być wykonane przy udziale właścicieli tych urządzeń i. wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonywania robót j. wbudowane materiały będące własnością wykonawcy musza odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 r. tekst jednolity Dz.U.z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.oraz ustawa z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U. nr 92, poz. 881, odpowiadać Normom oraz posiadać stosowne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności k. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności wbudować materiały Zamawiającego materiały z odzysku oraz z magazynu zamawiającego, których rodzaj i ilość określona zostanie w trakcie realizacji przez inspektora nadzoru. l. Wykonawca winien zapewnić kontrole jakości robót i materiałów oraz przekazać zamawiającemu deklaracje zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem.Natomiast badania materiałów atesty, aprobaty, itp. powinien przekazać przy robotach zanikających oraz przy odbiorze całości robót ł. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego m. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy n. Wykonawca po przejęciu terenu zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek miasta, tj.istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego, pachołki, itp. o. pełnowartościowy materiał kamienny i betonowy płytki betonowe, kostka kamienna, krawężniki i obrzeża betonowe z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania - w ilości każdorazowo uzgadnianej w inspektorem nadzoru, przewiezie na składowisko do magazynu zamawiającego przy al. Przyjaźni 9 w Opolu. Materiał kamienny i betonowy winien być oczyszczony i posegregowany p. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórca odpadów. Na wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz.628 z późń. zm., a w szczególności opisane w rozdziale 4 ustawy. r. Przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych, rozbiórki z wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych i innych przeznaczonych do ponownego wbudowania na placu budowy oraz pofrezowe za wyjątkiem zagospodarowanych przez inspektora nadzoru, które wykonawca przewiezie na wybrane przez siebie wysypisko. Opłatę za wysypisko ponosi wykonawca. s. Wykonawca przy rozliczaniu zlecanych remontów cząstkowych ma obowiązek wykonywania szkiców powykonawczych wraz z domiarem do punktu stałego t. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia robót wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia 4) dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem robót polegających na: - remoncie, odnowie nawierzchni drogowych betonem asfaltowym lub SMA -minimum 10 000m2 - remoncie nawierzchni drogowych asfaltem lanym - minimum 10 000m2, - powierzchniowym utrwaleniu minimum 20 000m2 w wymaganej technologii z użyciem sprzętu wymienionego w wykazie (patrz załącznik do SIWZ - wykaz sprzętu) Wraz z wykazem robót należy złożyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Wzór wykazu w załączono do specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca złoży wykaz urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. Ponadto, dla udokumentowania dysponowania sprzętem innym niż własny należy dołączyć dokument potwierdzający możliwość dysponowania nim. Wzór wykazu załączono do specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z podaniem: - kierownika robót - z co najmniej 5 - letnim stażem i 3 - letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót bitumicznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń ( zgodnie z § 18 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006r) . Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - majstra robót - z co najmniej 3 - letnim stażem i 2 - letnim doświadczeniem na stanowisku w zakresie robót bitumicznych. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia Wykonawca przedstawi polisę albo inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy powinna wynosić min. 500 000zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p.118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p.117b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.