eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Wywóz nieczystości stałych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Czarne: Wywóz nieczystości stałych
Numer ogłoszenia: 67365 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 42, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgmczarne.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i wywóz nieczystości stałych - niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z nieruchomości należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Czarne zarządzanych przez zamawiającego oraz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez zamawiającego, w Czarnem, Wyczechach i Krzemieniewie poza wywozem nieczystości stałych z lokali użytkowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. 2. Szczegółowy opis położenia nieruchomości, których dotyczy przedmiot zamówienia ze wskazaniem ilości zamieszkałych tam osób zawarto w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że wywóz nieczystości z nieruchomości położonej w Wyczechach nr 30 dotyczyć będzie tylko miesiąca czerwca 2009r. 3. Do obliczeń i przygotowania oferty na udzielenie zamówienia publicznego - jako miesięczny wskaźnik nagromadzenia nieczystości stałych przyjmuje się 0,12m3 na osobę, a liczba obsługiwanej ludności według stanu na dzień ogłoszenia przetargu wynosi 1775 osób. 4. W trakcie realizacji zamówienia ilość osób zamieszkująca w nieruchomościach , o których mowa w ust1. będzie aktualizowana przez Zamawiającego i będzie stanowić podstawę do wyliczenia należności Wykonawcy z uwzględnieniem stałej zaoferowanej ceny za 1 m3 wywożonych nieczystości stałych i normy 0,12 m3 miesięcznie na osobę. 5. Do Wykonawcy w szczególności należy: 1)zapewnienie wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki ( typ i wielkość dostosowana do ilości zamieszkałych w danym budynku osób, uzgodniona z Zamawiającym), 2)odbieranie i wywóz nieczystości stałych (niesegregowanych- zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie odpadów: 20 03 01) z nieruchomości określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i opróżnianie pojemników na bieżąco, w miarę potrzeb, nie rzadziej niż: w mieście Czarne dwa razy w tygodniu, w Wyczechach i Krzemieniewie raz w tygodniu, 3)przestrzeganie obowiązujących wymogów przy wykonaniu zamówienia publicznego , w tym wynikających z: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach( Dz.U. Nr 62,poz.628 z późn. zm.), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska(Dz.U. Nr 62,poz. 627 z późn.zm.), - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (D.U. Nr z 2005r. Nr 236,poz.2008 z późn.zm.), - Programu Ochrony Środowiska oraz Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta i Gminy Czarne uchwalonego uchwałą Nr XXIX/175/05 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 28 października 2005r. (Dz.Urz.Województwa Pomorskiego z 2006r.Nr 17, poz.320 i poz. 321), - regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Czarne uchwalonego uchwałą Nr XXXIII/211//06 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 27 lutego 2006r. Dz.Urz. Województwa Pomorskiego Nr 60,poz. 1229).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz: - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - Wykonawców nie posiadających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Inne podstawy wykluczenia Wykonawców: Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków Zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:. 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 3, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 6) informacje o zatrudnieniu podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 7) zaparafowany wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 8) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, o ile takie występuje, 10) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum lub umowa cywilna ), o ile taka występuje, 11) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale X ust.2, 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt.3-6 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawieni a oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgmczarne.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Czarnem ul. Kościuszki 42, 77-330 Czarne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Czarnem pokój nr 7 Sekretariat ul. Kościuszki 42, 77-330 Czarne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.