eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa internetowych centrów informacji multimedialnej (ICIM) do bibliotek szkolnych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-21

POZYCJA 67334

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa internetowych centrów informacji multimedialnej (ICIM) do bibliotek szkolnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki, do kontaktów: Agnieszka Wolska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5224100, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@mein.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa internetowych centrów informacji multimedialnej (ICIM) do bibliotek szkolnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa, instalacja i integracja internetowych centrów informacji multimedialnej (ICIM) w około 5457 bibliotekach szkolnych na terenie całego kraju oraz przyłączenie ich do istniejącej sieci telekomunikacyjnej zgodnie z wszystkimi wymaganiami opisanymi w SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest również prowadzenie serwisu gwarancyjnego w okresie 3 lat od daty dostawy. ICIM składa się z następujących elementów: 4 komputery - stanowiska komputerowe dla czytelników, 1 sieciowe urządzenie drukujące (tj. urządzenie sieciowe spełniające funkcję skanera, drukarki i kopiarki), urządzenia sieciowe, edukacyjne oprogramowanie multimedialne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: cały kraj. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5.000.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: cz.1 - 490.000 zł cz.2 - 465.000 zł cz.3 - 460.000 zł cz.4 - 470.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych,o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy: a)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania,zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca,który w okresie ostatnich 3 lat (tj.36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,wykonał w ramach jednej lub kilku dostaw każdą z wymienionych dostaw:dostawę serwerów,dostawę komputerów stacjonarnych,dostawę sieciowych urządzeń drukujących (tj.urządzeń sieciowych spełniających funkcję skanera, drukarki i kopiarki),dostawę aktywnych urządzeń sieciowych i wykonał budowę sieci lokalnej. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie, c)warunek zawarty w punkcie 2 musi spełnić przynajmniej jeden z tych podmiotów lub wszyscy wykonawcy łącznie. Jeżeli ilość wniosków spełniających warunki będzie większa od 5 Zamawiający dokona oceny wniosków. Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy,którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona oceny ilości dostarczonych urządzeń w ramach poszczególnych dostaw polegających na dostarczeniu:serwerów,komputerów stacjonarnych,sieciowych urządzeń drukujących (tj.urządzeń sieciowych spełniających funkcję skanera, drukarki i kopiarki) oraz aktywnych urządzeń sieciowych. Każdy z wykonawców otrzyma liczbę punktów P obliczoną według następującego wzoru: P=(liczba dostarczonych serwerów w ramach wszystkich umieszczonych w wykazie dostaw x 0,01) + (liczba dostarczonych komputerów stacjonarnych w ramach wszystkich umieszczonych w wykazie dostaw x 0,67) + (liczba dostarczonych sieciowych urządzeń drukujących (tj.urządzeń sieciowych spełniających funkcję skanera, drukarki i kopiarki) x 0,16) + (liczba dostarczonych aktywnych urządzeń sieciowych w ramach wszystkich umieszczonych w wykazie dostaw x 0,16) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenione będą łączne ilości dostarczonych urządzeń umieszczone w wykazach wykonanych dostaw poszczególnych wykonawców. W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów o kolejności wniosku będzie decydować większa liczba dostarczonych komputerów stacjonarnych w ramach ocenianych dostaw. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24ust.1pkt4-8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Krajowego Rejestru Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust.1,3i4 składa dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio,że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się z dokumentów,o których mowa w ust.2 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym,administracyjnym,organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 9.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt1-7-składa każdy z wykonawców oddzielnie 11.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku: 1)Oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu,na podstawie art.24ustawy Prawo zamówień publicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków,o których mowa w art.22ust.1pkt1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie,że łącznie spełniają te warunki. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Wszystkie dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginałów bądź kserokopii. 14.Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnione do podpisania oferty.Dokumenty złożone w formie kserokopii-niezależnie od powyższego-muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone parafą z imienną pieczątką. 15.W przypadku,kiedy Wykonawca dołączy dokumenty sporządzone w języku innym niż polski,należy dołączyć tłumaczenie sporządzone przez tłumacza przysięgłego lub tłumaczenie poświadczone przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 7.Informację banku,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min.5.000.000,00zł,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ich sytuacja finansowa będzie oceniana wspólnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat(tj.36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie dostaw polegających na dostarczeniu:serwerów,komputerów stacjonarnych,sieciowych urządzeń drukujących(tj.urządzeń sieciowych spełniających funkcję skanera, drukarki i kopiarki),aktywnych urządzeń sieciowych i usług dotyczących budowy sieci lokalnej,z podaniem ich wartości w PLN,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające,że dostawy te zostały wykonane należycie W opisach przedmiotu poszczególnych dostaw należy wyszczególnić liczby dostarczonych urządzeń,tj.komputerów stacjonarnych,wielofunkcyjnych sieciowych urządzeń drukujących (tj.urządzeń sieciowych spełniających funkcję skanera,drukarki i kopiarki) oraz aktywnych urządzeń sieciowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: środki przeznaczone na realizację zadania zostały zgłoszone do wykazu planowanych wydatków budżetu państwa, które w 2005 r nie wygasną z upływem roku budżetowego. Procedura przyspieszona zapewni wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania. Podstawa prawna art. 49 ust. 4 ustawy pzp. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-AW-322-22/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.12.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: REGION I - około 1421 bibliotek szkolnych w województwach dolnośląskim,lubuskim,opolskim,wielkopolskim,zachodniopomorskim. 3) Zakres lub wartość: około 5.000.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 14.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: REGION II - około 1340 bibliotek szkolnych w województwach kujawsko-pomorskim,łódzkim,mazowieckim. 3) Zakres lub wartość: około 5.000.000 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 14.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: region III około 1334 bibliotek szkolnych w województwie lubelskim,podlaskim,pomorskim,świętokrzyskim,warmińsko-mazurskim. 3) Zakres lub wartość: około 5.000.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 14.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: region IV - około 1362 bibliotek szkolnych w województwie małopolskim,podkarpackim,śląskim. 3) Zakres lub wartość: około 5.000.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.