eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie miasta Puławy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Puławy: bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie miasta Puławy
Numer ogłoszenia: 67211 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Zygmunta Wróblewskiego 15, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie miasta Puławy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Puławy a więc należyta konserwacja i utrzymanie sieci, prowadzenie bieżącej kontroli sieci, czyszczenie całej infrastruktury MSKD, nadzór nad stanem technicznym i przedkładanie harmonogramu planowanych remontów. W skład miejskiej sieci kanalizacji deszczowej wchodzi: 1. Sieć kanalizacji deszczowej na terenie miasta Puławy obejmuje ok. 36 km sieci, ok. 500 szt. studzienek oraz ok. 800 szt. wpustów w głównych ulicach oraz kanalizacji osiedlowej (licząc od pierwszej studzienki od budynku) wraz ze studzienkami i wpustami do sieci głównej. 2. Studnie chłonne z wpustami ulicznymi znajdującymi się na terenie miasta w ulicach: Traugutta, Lipowej, Browarnej, Modrzewiowej, Świerkowej, Dębowa, Mierosławskiego, Gościńczyk, Krasińskiego, Kruczkowskiego, Partyzantów (wiadukt), Czachowskiego, Skargi, parking przy PKP, parking przy kinie (Sybilla). 3. Krata przepustowa w ulicy: Aignera. 4. Odwodnienie liniowe w ulicach: Centralnej, Partyzantów, Piaskowa, Wojska Polskiego, Polna, Mierosławskiego, parking przy PKP, parking przy kinie (Sybilla), Jaworowa, Klonowa, Świerkowa, Brzozowa, Modrzewiowa, Dębowa, Kruczkowskiego, Gdańskiej, Norblina, Czachowskiego i Centralny Plac Miejski w Puławach. Zakres obowiązków związanych z bieżącym utrzymaniem miejskiej sieci kanalizacji deszczowej: - prowadzenie bieżących przeglądów sieci i urządzeń, sporządzanie protokołów z dokładnym opisem ich stanu technicznego oraz prowadzenie stałego nadzoru zapewniającego bezawaryjną pracę i bezpieczeństwo, - sporządzanie harmonogramów dotyczących czyszczenia, konserwacji, i remontów na MSKD na rok następny w terminie do 30 września, - udział w odbiorach prac remontowych i czyszczenia, - etapowe czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej, - czyszczenie studni chłonnych, - czyszczenie odwodnienia liniowego, - czyszczenie kraty przepustowej, - czyszczenie kraty na wylocie kolektora do rz. Wisły w rejonie ul. 6go Sierpnia, - konserwacja wpustów ulicznych z ryglem, - oczyszczanie (udrażnianie) krat wpustowych z nieczystości i lodu, - awaryjne usuwanie wód opadowych z ulic i placów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4000 zł, słownie: cztery tysiące złotych, 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z poźn. zm.) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto Zarządu Dróg Miejskich w Puławach - GETIN BANK S.A. nr 31 1560 1195 2311 0973 9273 0003. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 5. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. ust 2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto: - są w stanie zapewnić 24 godzinny kontakt telefoniczny z osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zadania, - w przypadku stwierdzenia bądź zgłoszenia przez Zamawiającego uszkodzenia elementu sieci kanalizacji deszczowej (zniszczona krata wpustowa bądź właz itp.), zabezpieczy i powiadomi właściwe służby w terminie alarmowym do 30 min., - w przypadku wystąpienia obfitych opadów deszczu , przystąpi do niezwłocznego (30 min. od wystąpienia opadów deszczu ( kolejność pompowania ustala Zamawiający) i zastoisk wody wskazanych przez Zamawiającego, - w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości wynoszącej min. 50% ceny składanej oferty, - wykonali ww usługę należycie, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - spełniają pozostałe warunki SIWZ 2. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik NR 1 do SIWZ - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnienia warunki określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Dowód wpłaty (wniesienia) wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy 5. Wykaz wykonanych usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy w tym okresie - wzór stanowi załącznik NR 3, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 3, zostały wykonane należycie. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykonawca może złożyć ww dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 8.1.W ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach 24-100 Puławy, ul. Wróblewskiego 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach 24-100 Puławy, ul. Wróblewskiego 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.