Ogłoszenie z dnia 2006-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa formularzy numerowanych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej w imieniu, którego działa Agencja Mienia Wojskowego, zwana dalej Zamawiajacym, do kontaktów: Jerzy Panek, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa, tel. 048 22 3149893, fax 048 22 3149900, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Mienia Wojskowego, Ewa Wilk, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa, tel. 048 22 3149876, fax 048 22 3149900, e-mail: ewilk@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Mienia Wojskowego, Ewa Wilk, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa, tel. 048 22 3149876, fax 048 22 3149900, www.amw.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa formularzy numerowanych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa formularzy numerowanych, opatrzonych odrębnym symbolem. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi 11 rodzajów formularzy numerowanych. W zależności od sposobu ich produkowania są to: bloki klejone numerowane, bloki szyte drutem numerowane oraz oprawy całopłócienne numerowane Zamawiający umożliwia wgląd do wzorów formularzy w trakcie prowadzonego postępowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jednostki i instytucje wojskowe na terenie całej Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje 11 rodzajów formularzy numerowanych o łącznym nakładzie 564 900 egzemplarzy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 12.204,00 PLN Wykonawca udzieli gwarancji na formularze numerowane na okres 24 miesięcy. Termin gwarancji liczy się od dnia dostarczenia przedmiotu umowy do Odbiorcy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę następi w formie polecenia przelewu w ciągu 21 dni roboczych od daty otrzymania faktury i protokołu przyjęcia - przekazania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów określonych w art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm).; 5) Posiadają zabezpieczenie obiektu przed ewentualnym włamaniem oraz przedostaniem się na teren osób niepowołanych, tzn. posiadają dozór przez służbę ochrony. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwa. 3. Na podstawie dokumentów, oświadczeń złożonych przez wykonawców, zamawiający dokona oceny spełnienia warunków. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważa się dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń określonych w sekcji III: 2.1.1), 2.1.2) i 2.1.3) Ocena spełnienia warunków określonych w sekcji III 2.1.1), 2.1.2) i 2.1.3 ) będzie polegała na ocenie "spełnia / nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 oraz w pkt. 1 ppkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. 3, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 5. Pozostałe dokumenty dołączane do wniosku sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Do oferty należy załączyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 5-krotność wadium (określone w tym postępowaniu), ważnego na dzień otwarcia ofert. Nie spełnienie ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Do oferty należy załączyć nw. dokumenty: 1) "wykaz wykonanych dostaw formularzy (druków)" zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o nakładzie minimum 500.000 egzemplarzy, z podaniem ich wartości, daty wykonania, odbiorców wraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (nie spełnienie ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania). Dokumentami potwierdzającymi mogą być opinie, referencje, oświadczenia jednoznacznie określające ilość wartość i termin wykonania podobnych formularzy numerowanych, podpisane przez Odbiorców, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane (załącznik nr 6 do SIWZ). 2) oświadczenie, o posiadaniu zabezpieczenia obiektu przed ewentualnym włamaniem oraz przedostaniem się na teren firmy osób niepowołanych tzn. że system dozoru obiektu realizowany jest przez służbę ochrony. Wykonawca powinien potwierdzić ten rodzaj zabezpieczenia np. aktualną (tzn. obejmującą czas wykonania zamówienia) umowę lub licencję lub koncesję - (załącznik nr 7 do SIWZ); 3) wykaz osób odpowiedzialnych za nadzór nad produkcją formularzy numerowanych oraz za rozliczanie produkcji i makulację egzemplarzy wadliwych wraz z oświadczeniami tych osób o odpowiedzialności za rozliczanie produkcji w tym za niedopuszczenie do wyprodukowania formularzy ponad nakład określony przez Zamawiającego i makulacje egzemplarzy wadliwych (załącznik nr 8 do SIWZ). Odpowiedzialnymi za ww. czynności mogą być nie więcej niż 3 osoby. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. Wyjątek stanowią oświadczenia o którym mowa w sekcji III.2.1.1 pkt 1, ppkt 1 (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz III.2.1.3) pkt 2 i 3 (załącznik nr 7 i 8 do SIWZ) które powinny być złożone w formie oryginału. Brak któregokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę wraz z ww. dokumentami należy złożyć (przesłać) w zamkniętej kopercie z opisem "Oferta w przetargu nieograniczonym na dostawę formularzy numerowanych Nie otwierać przed dniem 23.03.2006 r., godz. 11.30 Nr postępowania 11/F/MON/ZZPG/PN/ZO/2006. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/F/MON/ZZPG/PN/ZO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.03.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 19.05.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.03.2006, godzina 11:30, siedziba zamawiającego, pok. 502.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.