Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Uherce Mineralne: dostawa pieczywa
Numer ogłoszenia: 67175 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych, 38-623 Uherce Mineralne, woj. podkarpackie, tel. 013 4618346, fax 013 4618400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieczywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CPV 15811100-7 Chleb koszykowy pszenno - żytni krojony, foliowany o wadze 0,4 kg w ilości 55.000 kg 2. CPV 15811100-7 Chleb pszenny krojony, foliowany o wadze 0,4 kg w ilości 2.000 kg 3. CPV 15811400-0 Bułka pszenna o wadze 0,10 kg w ilości 600 kg 4. CPV 15800000-6 bułka tarta w ilości 150 kg 5. CPV 15612100-2 mąka pszenna w ilości 1.200 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.61.21.00 - Mąka pszenna Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.21.00 - Mąka pszenna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie następujących dokumentów: oświadczenie o spełnianiu warunków w myśl art. 22 ust. 1, oraz że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z póź. zm.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych 38-623 Uherce Mineralne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI UHERCE MINERALNE
więcej: przetargi UHERCE MINERALNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych w okresie VIII-XII 2025 z podziałem na zadania dla Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Wojcieszowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2025/2026 z podziałem na zadania.
- zakup i dostawa artykułów spożywczych 01.09.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: Mąka pszenna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.