Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Kielce: Wykonanie dla potrzeb MSIP cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, lotniczego skaningu laserowego i zdjęć ukośnych oraz opracowanie w oparciu o te dane produktów, w tym m.in. ortofotomapy wysokiej dokładności, fotoplanów i modelu 3D Kielc
Numer ogłoszenia: 67140 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce , Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dla potrzeb MSIP cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, lotniczego skaningu laserowego i zdjęć ukośnych oraz opracowanie w oparciu o te dane produktów, w tym m.in. ortofotomapy wysokiej dokładności, fotoplanów i modelu 3D Kielc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)wykonanie cyfrowych fotogrametrycznych zdjęć lotniczych oraz barwnej cyfrowej ortofotomapy miasta Kielce, zwanego dalej miastem, 2)wykonanie zdjęć ukośnych miasta oraz opracowanie czterech kompletów fotoplanów ukośnych dla danych z lat: 2011 i 2016, 3)wykonanie skaningu laserowego i opracowanie na podstawie pozyskanych danych Numerycznego Modelu Terenu, Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu wraz z analizą zmian na przestrzeni lat 2011 i 2016, 4)wykonanie analizy potencjału słonecznego dachów w granicach miasta na podstawie danych z 2016 r. , 5)opracowanie Modelu 3D na podstawie danych z 2016 r., 6)instalacja aplikacji do internetowej publikacji fotoplanów ukośnych z lat 2011, 2016 i wszystkich ortofotomap archiwalnych będących w posiadaniu Zamawiającego, 7)dostawa oprogramowania klasy desktop do przeglądania zdjęć ukośnych w środowisku ArcGIS), 8)dostawa oprogramowania klasy desktop do przeglądania Modelu 3D oraz instalacja aplikacji do internetowej publikacji Modelu 3D, 9)sporządzenie dokumentacji z wykonanych usług, dla potrzeb Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej (GIS) w Kielcach. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załączonym do niego opisem przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 8 do siwz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.96.12.00 - Usługi fotografii lotniczej 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.51.00 - Usługi fotogrametryczne 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi polegające na: - wykonaniu co najmniej 1 projektu, którego częścią było wykonanie cyfrowych zdjęć lotniczych R, G, B, CIR o rozdzielczości piksela terenowego nie większej niż 5 cm dla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 100 km2; - opracowaniu co najmniej 1 ortofotomapy na podstawie zdjęć lotniczych o rozdzielczości piksela terenowego nie większej niż 5 cm (R,G,B, CIR) dla miasta o powierzchni nie mniejszej niż 100 km2; - wykonaniu i opracowaniu danych ze skaningu laserowego o gęstości nie mniejszej niż 20 punktów na m2 dla co najmniej 1 miasta o powierzchni nie mniejszej niż 100 km2; - wykonaniu i dostarczeniu zdjęć ukośnych wraz z opracowaniem fotoplanów dla co najmniej 1 miasta o powierzchni nie mniejszej niż 100 km2. Wykonawca może wykazać wykonanie poszczególnych usług w ramach jednej lub więcej umów. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a) i b) siwz;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, w tym: - cyfrową wielkoformatową kamerą fotogrametryczną typu kadrowego; - systemem skaningu laserowego z rejestracją ciągłej fali (full wave); - zestawem nie mniej niż 4 kamer średnioformatowych przystosowanych do wykonywania zdjęć ukośnych o rozdzielczości minimum 30 megapikseli; - stacją fotogrametryczną; - dwusilnikowym samolotem, przystosowanym do instalacji kamer fotogrametrycznych i skanerów. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a) i d) siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: - osobą posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami fotogrametrycznymi, która w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełnić będzie funkcję kierownika projektu; - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze kamer lotniczych lub lotniczych skanerów laserowych, która w trakcie realizacji niniejszego zamówienia pełnić będzie funkcję fotooperatora; - co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametrii i teledetekcji oraz doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat - 1 osoba i 2 lata - druga liczone od dnia uzyskania uprawnień, w pracach związanych z realizacją co najmniej dwóch projektów dotyczących opracowania ortofotomapy dla wielkości piksela terenowego nie większego niż 12 cm. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a) i c) siwz;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów. Opis wymagań dot. tego dokumentu zawarty jest w rozdz. IX pkt 6 lit. a) siwz; b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, c) pełnomocnictwo określającego jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - Termin wykonania ortofotomapy i instalacja oprogramowania (desktop) wymienionego w§ 1 ust. 1 pkt 7 umowy wraz ze zdjęciami ukośnymi 2016r. - 9
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji o której mowa w § 7 ust.3 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kielce, Wydział Organizacyjny, Biuro Zamówień Publicznych, 25-303 Kielce, Rynek 1 , tel.: 41-36-76-441, fax.: 41-36-76-141.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Kielce, 25-303 Kielce, Rynek 1, Biuro Obsługi Interesantów (od strony Rynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ramach inwestycji pn. "Odwodnienie drogi powiatowej nr 1323T w msc. Danków-Wójtostwo".
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym "Uśmiech Malucha" w Kielcach, os. Na Stoku 42a
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 5 w Kielcach, ul. Piekoszowska 49
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- Zakup i dostawa konsoli do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej IABP wraz z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala zespolonego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie
- Opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu cieku potoku Piekielnik na działce ew. nr 3900 obręb Jabłonka, Gmina Jabłonka.
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków
- Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice
- Budowa dodatkowego parkingu na około 25 miejsc w sąsiedztwie "dawnego budynku administracyjnego" w WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.