eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRZEBUDOWA UL. HIACYNTOWEJ ORAZ BUDOWA OŚWIETLENIA NA ODCINKU OD. UL. POGODNEJ DO UL. CIENISTEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Warszawa: PRZEBUDOWA UL. HIACYNTOWEJ ORAZ BUDOWA OŚWIETLENIA NA ODCINKU OD. UL. POGODNEJ DO UL. CIENISTEJ
Numer ogłoszenia: 67130 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, faks 022 773-60-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. HIACYNTOWEJ ORAZ BUDOWA OŚWIETLENIA NA ODCINKU OD. UL. POGODNEJ DO UL. CIENISTEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa ulicy Hiacyntowej na długości 144 m obejmująca: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych: - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych z wywiezieniem płyt na odległość do 20 km, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchni z płyt drogowych betonowych EKO, - rozebranie obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych, - wywiezieniu gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 20 km wraz z utylizacją, 2. Wykonanie robót ziemnych pod konstrukcję jezdni i chodnika z wywiezieniem ziemi na odległość do 20 km. 3. Wykonanie konstrukcji jezdni: - wbudowanie krawężników wtopionych na ławie betonowej i wystających na ławie betonowej z oporem, - warstwa odsączająca z pospółki grub. 15 cm, - podbudowa dwuwarstwowa z kruszyw łamanych grub. 25 cm, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, - ściek podłużny z kostki brukowej betonowej 4. Wykonanie chodnika i wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, szarej na chodniku i czerwonej na wjazdach. 5. Wykonanie odwodnienia powierzchniowego z zastosowaniem złoża filtracyjnego w geowłókninie, 6. Wykonanie trawników dywanowych z sianiem trawy, 7. Wykonanie regulacji: - studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej, - zaworów wodociągowych i gazowych - studni telefonicznych 8. Wykonanie oznakowania progu zwalniającego (skrzyżowanie wyniesione) - oznakowanie pionowe, - elementy odblaskowe 9. Wykonanie oświetlenia ulicznego: - roboty ziemne, w tym: rowy pod kable i bednarkę, wykopy pod słupy, z zasypaniem, - układanie kabli w rurach ochronnych na warstwie piasku z obróbką kabli, układanie bednarki, - montaż ustojów prefabrykowanych, słupów i latarń (szt. 5), - wciąganie przewodów, pogrążenie uziomów prętowych, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji obwodów i instalacji uziemiającej. Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami technicznymi poszczególnych branż..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót obejmujących roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zadania nie mniejszej niż 120 000,- zł (brutto) każda lub zamiennie jednej inwestycji drogowej o wartości 250 000,- zł (brutto). Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Zamawiający wymaga wykazania osób, które pełnić będą funkcję kierowników robót z uprawnieniami w branżach: drogowej i elektrycznej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności wykazanych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wybrany w postępowaniu wykonawca przedłoży, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż cena ofertowa i obejmującej co najmniej okres przewidziany na realizację zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zadania nie mniejszej niż 120 000,- zł (brutto) każda lub zamiennie jednej inwestycji drogowej o wartości 250 000,- zł (brutto). Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie -wzór stanowi załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Zamawiający wymaga wykazania osób, które pełnić będą funkcję kierowników robót z uprawnieniami w branżach: drogowej i elektrycznej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności wykazanych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - wzór stanowi załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 6) wykaz - Części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, określając dla każdej pozycji przedmiaru cenę jednostkową - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 8) Zbiorcze zestawienie kosztorysów przy realizacji zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 7 W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła www.wesola.waw.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząde m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła, pok. Nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.