Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Szczecin: Szycie i dostawa składników umundurowania służbowego
Numer ogłoszenia: 67092 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, fax 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szycie i dostawa składników umundurowania służbowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie i dostawa składników umundurowania służbowego dla funkcjonariuszy celnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części (cztery zadania) i dopuszcza mozliwość realizowania poszczególnych części przez różnych wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. Zadanie nr 1 - Szycie składników umundurowania służbowego: spodnie męskie - 220 par, spódnica (zamiennie jedna para spodni) - 180 sztuk, kamizelka służbowa - 90 sztuk, marynarka męska - 110 sztuk, marynarka damska - 90 sztuk, czapka służbowa męska - 110 sztuk, kapelusik damski - 90 sztuk, dystynkcje służbowe - 400 kpl, krawatka - 90 sztuk. Zadanie nr 2 - Dostawa koszul służbowych: koszula miętowa, długi rękaw, męska - 260 sztuk, koszula miętowa, krótki rękaw, męska - 260 sztuk, koszula biała, długi rękaw, męska - 150 sztuk, koszula biała, krótki rękaw, męska - 150 sztuk, koszula miętowa, długi rękaw, damska - 200 sztuk, koszula miętowa, krótki rękaw, damska - 200 sztuk, koszula biała, długi rękaw, damska - 100 sztuk, koszula biała, krótki rękaw, damska - 100 sztuk. Zadanie nr 3 - Dostawa kurtek służbowych - 300 sztuk. Zadanie nr 4 - Dostawa swetrów typu polar, szali polarowych, krawatów i sznurów galowych: sweter typu polar - 250 sztuk, szal polarowy - 250 sztuk, krawat służbowy, męski - 110 sztuk, sznur galowy - 200 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.32.10.00 - Koszule Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.20.00 - Koszule Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Spełnianie warunków określonych w ust. 1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę nizej wymienionych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazane zamówienia w zakresie zadania nr 1, powinny dotyczyć usługi szycia umundurowania lub usługi z zakresu krawiectwa ciężkiego. Wykazane zamówienia w zakresie zadania nr 2 i 3, powinny dotyczyć dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, natomiast w zakresie zadania nr 4 powinny dotyczyć dostaw odpowiadających swoim rodzajem co najmniej jednemu rodzajowi asortymentu.Wykazane przez wykonawcę usługi lub dostawy winny odpowiadać następującym wartościom: dla zadania nr 1 - 170000,00 zł brutto, dla zadania nr 2 - 70000,00 zł brutto, dla zadania nr 3 - 108000,00 zł brutto, dla zadania nr 4 - 46500,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał jedno zamówienie o wartości niemniejszej niż wartość wskazana przez zamawiającego odpowiednio dla każdego zadania. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych odpowiednio dla każdego zadania, usług albo dostaw, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. c) dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi, wymienione w wykazie o którym mowa w lit. b), zostały wykonane należycie. d) oświadczenie z art. 22 ust. 1 p.z.p. - zawarte na druku Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, Szczecin - pokój nr 22.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, Szczecin - pokój nr 21 kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szycie składników umundurowania służbowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składniki umundurowania służbowego winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20.04.2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych. 1. spodnie męskie - 220 par, 2. spódnica (zamiennie jedna para spodni) - 180 sztuk, 3. kamizelka służbowa - 90 sztuk, 4. marynarka męska - 110 sztuk, 5. marynarka damska - 90 sztuk, 6. czapka służbowa męska - 110 sztuk, 7. kapelusik damski - 90 sztuk, 8. dystynkcje służbowe - 400 kpl, 9. krawatka - 90 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.93.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszul służbowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20.04.2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych. 1. koszula miętowa, długi rękaw, męska - 260 sztuk, 2. koszula miętowa, krótki rękaw, męska - 260 sztuk, 3. koszula biała, długi rękaw, męska - 150 sztuk, 4. koszula biała, krótki rękaw, męska - 150 sztuk, 5. koszula miętowa, długi rękaw, damska - 200 sztuk, 6. koszula miętowa, krótki rękaw, damska - 200 sztuk, 7. koszula biała, długi rękaw, damska - 100 sztuk, 8. koszula biała, krótki rękaw, damska - 100 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek służbowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20.04.2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych. ilość - 300 sztuk kurtek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa swetrów typu polar, szali polarowych, krawatów i sznurów galowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20.04.2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych. 1. sweter typu polar - 250 sztuk, 2. szal polarowy - 250 sztuk, 3. krawat służbowy męski - 110 sztuk, 4. sznur galowy - 200 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
- Dostawa ubrań ochrony osobistej dla strażaków Gminy Żukowo
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu z otrzymanej dotacji od Wojewody Świętokrzyskiego w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





