eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Toruń w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-12-20

POZYCJA 67074

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Toruń w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Toruń, do kontaktów: Wiesiołek Ryszard, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń, tel. 056 6233031, fax 056 6238814, e-mail: torun@torun.lasy.gov.pl, www.lasypanstwowe.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 43. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Toruń w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie gospodarki leśnej - pozyskanie i zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona przeciwpożarowa - na terenie 3 leśnictw i gospodarstwa szkółkarskiego w 2006 roku. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obszar działania Nadleśnictwa Toruń. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: realizacja zamówienia bedzie następowała sukcesywnie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 11;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 01-1100 PLN, 04-1200 PLN, 06-1300 PLN, 11-1100 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: przelew w PLN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie uprawnień do: - kierowania pojazdami, - obsługi pilarek mechanicznych wraz z aktualnymi orzeczeniami lekarskimi stwierdzającymi brak przeciwwskazań do pracy przy użyciu maszyn wywołujących drgania mechaniczne, - posiadają zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali-operatorów pilarek z zakresu pracy pilarką i jej obsługi (§ 19 rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 29.11.1995 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz.U. Nr 147, poz. 716), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie (zał. Nr 5), potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, - wykonawcy wykażą i udokumentują zatrudnienie osób w ilości minimum 3 osób, w tym 2 pilarzy przypadających na jedną część zamówienia (dotyczy części 1, 4 i 6) oraz minimum 6 osób, w tym: 1 kierowca ciągnika i 1 pilarz dla części zamówienia nr 11, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia dla części nr 1, 4 i 6: - pilarek spalinowych - 2 szt. przypadających na jedną część zamówienia, - kosy chemiczne - atomizer - 1 szt. na jedną część zamówienia, - wykaszarki spalinowe - 1 szt. na jedną część zamówienia, - opryskiwacz ręczny plecakowy - 1 szt. na jedną część zamówienia, - urządzenie zrywkowe do zrywki półpodwieszonej - 1 szt. na każdy ciągnik, - przyczepy ciągnikowe - 2 szt. - ciągnik o mocy do 79KM* lub ciągnik o mocy min. 80 KM* - poza w/w maszynami i urządzeniami wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie 1 konia pociągowego. * uwagi dot. ciągników: Przy składaniu ofert na dwie lub trzy części zamówienia winien przypadać min. jeden ciągnik o mocy 80KM i jeden lub dwa ciągniki o mocy do 79KM. Dla części zamówienia nr 11: - ciągnik o mocy do 79 KM - 1 szt. lub ciągnik o mocy min. 80KM - 1 szt. - pilarek spalinowych - 1 szt. - urządzenie zrywkowe - 1 szt. - kosa chemiczna - 1 szt. - przyczepy ciągnikowe - 2 szt. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 2.3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oba dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - zaświadczenie z banku, w którym wykonawca ma podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokosci min. 5000 PLN. W/W dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie, z udokumentowaniem ich kwalifikacji, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SA-2710-5/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.02.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 04.04.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.02.2006, godzina 12:30, siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Toruń, 87-100 Toruń, ul. Polna 34/38 sala nr 7 (świetlica) II piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Gutowo - nr 1 usługi w zakresie gospodarki leśnej. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Przysiek - nr 4 usługi w zakresie gospodarki leśnej. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Janowo - nr 6 usługi w zakresie gospodarki leśnej. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo i Szkółka Janowo - nr 11 usługi w zakresie gospodarki leśnej. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.