Ogłoszenie z dnia 2005-12-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pabianice: konserwacja infrastruktury tramwajowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic prof. dr hab. Jana Bernera, do kontaktów: Janeta Maria inspektor d/s zamówień publicznych, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669, e-mail: mjaneta@um.pabianice.pl, um.pabianice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Pabianicach Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Joanna Kołakowska, ul. Św.Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-422254628, fax 0-422254605, e-mail: um.pabianice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Pabianicach Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Joanna Kołakowska, ul. Św.Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-422254628, fax 0-422254605, e-mail: um.pabianice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Pabianicach Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Joanna Kołakowska, ul. Św.Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-422254628, fax 0-422254605, e-mail: um.pabianice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja infrastruktury tramwajowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Utrzymanie, bieżaca konserwacja z naprawami infrastruktury tramwajowej w granicach gminy miejskiej Pabianice. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pabianice trasa Pabianice (ul. Wiejska )-Dąbrowa (ul.Ksawerowska ). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.34.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.40.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.01.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3000zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny wypis z rejestru działalności gospodarczej Oświadczenie o niewykluczeniu w trybie art.22 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego Zaswiadczenie z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Bilans rachunku zysku i strat za okres 3 lat. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób z uprawnieniami energetycznymi dla sieci trakcyjnej Referencje w zakresie konserwacji torów Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GK/8/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 10:00, Urz Miejski w Pabianicach Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Pabianice ul. św.Jana 4 pok 25.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.12.2005.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3308E - ul. Piłsudskiego od ul. Św. Rocha do ul. Partyzanckiej w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2026 rok (II postępowanie)
- ZAPEWNIENIE W 2026 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku wielofunkcyjnym w Szymocicach
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" ZADANIE NR 1 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





