eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SPS ZOZ ZDROJE - W PAKIETACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Szczecin: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SPS ZOZ ZDROJE - W PAKIETACH
Numer ogłoszenia: 66978 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SPS ZOZ ZDROJE - W PAKIETACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ Zdroje - w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 19 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk 2. Nr 2 Środki do mycia i pielęgnacji 3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego 4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 6. Nr 6 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 7. Nr 7 Dezynfekcja inkubatorów 8. Nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 9. Nr 9 Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej 10. Nr 10 Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy 11. Nr 11 Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża stacji uzdatniania wody 12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia do myjni - dezynfektor KEN będącej na gwarancji 13. Nr 13 Środki do dezynfekcji skóry do zamontowanych dozowników STERISOL (funkcjonują w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 14. Nr 14 Dekontaminacja skóry dla noworodków, dzieci, dorosłych przed iniekcjami i zabiegami, dekontaminacja błon śluzowych, lawaseptyki do ran, pielęgnacja skóry 15. Nr 15 Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami 16. Nr 16 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 17. Nr 17 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni 18. Nr 18 Gąbki do mycia dzieci 19. Nr 19 Chusteczki i patyczki dla niemowląt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.20.00-7, 14.40.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) koncesję lub zezwolenie - wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony podmiot - na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ofercie; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy polegające na dostawie: środków farmaceutycznych lub wyrobów medycznych lub kosmetyków lub substancji chemicznych i ich mieszanin. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) załącznik nr 4 Doświadczenie - wykaz dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum dwie dostawy polegające na dostawie środków farmaceutycznych lub wyrobów medycznych lub kosmetyków lub substancji chemicznych i ich mieszanin z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - jest o wartości niemniejszej niż określona poniżej: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę, co najmniej 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk 60 000,00 zł 2. Nr 2 Środki do mycia i pielęgnacji 5 000, 00 zł 3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego 40 000,00 zł 4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 10 000,00 zł 5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 80 000,00 zł 6. Nr 6 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 50 000,00 zł 7. Nr 7 Dezynfekcja inkubatorów 4 000,00 zł 8. Nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 30 000,00 zł 9. Nr 9 Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej 500,00 zł 10. Nr 10 Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy 1 000,00 zł 11. Nr 11 Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża stacji uzdatniania wody 1 000,00 zł 12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia do myjni - dezynfektor KEN będącej na gwarancji 4 000,00 zł 13. Nr 13 Środki do dezynfekcji skóry do zamontowanych dozowników STERISOL (funkcjonują w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 40 000,00 zł 14. Nr 14 Dekontaminacja skóry dla noworodków, dzieci, dorosłych przed iniekcjami i zabiegami, dekontaminacja błon śluzowych, lawaseptyki do ran, pielęgnacja skóry 20 000,00 zł 15. Nr 15 Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami 1 000,00 zł 16. Nr 16 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 4 000,00 zł 17. Nr 17 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni 10 000,00 zł 18. Nr 18 Gąbki do mycia dzieci 2 000,00 zł 19. Nr 19 Chusteczki i patyczki dla niemowląt 7 000,00 zł Uwaga: Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, c) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) wypełniony załącznik nr 5 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 5 z dopiskiem NIE DOTYCZY; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; c) wypełniony załącznik nr 5 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 5 z dopiskiem NIE DOTYCZY; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku, Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu i stosowania; 1) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych - zgodnie z ustawą z dnia 06-09-2001 Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 j. t. z późn. zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa - Pakiet; 02. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 03. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministerstwo Zdrowia. 04. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego; etykietę i ulotkę informacyjną zatwierdzoną przez Ministra Zdrowia 2) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20-05-2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679 t. j. z późn. zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa - Pakiet; 02 pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 03. pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu: a) Deklaracji zgodności; - dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji) oraz kasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni) klasy II b (preparat do dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego); b) Certyfikatu CE oraz Deklaracji zgodności lub świadectwa zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów); 04. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: dokument potwierdzający wykonane badanie, oznaczające że produkt (będący przedmiotem zamówienia) został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub został przebadany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny w zakresie: a) bakteriobójcze (B) b) prątkobójcze Tbc) Mycobacterium tuberculosis lub Terre i avium c) grzybobójcze (F) Candida albicans, Aspergillus niger d) sporobójcze (S) Bacillus subtilis, Bacillus cereus, Clostridium sporogenes e) wirusobójcze (V) polio, adenowirus Uwaga, W przypadku, gdy zaoferowany produkt znajduje się na liście Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny Wykonawca nie ma obowiązku dołączyć dokumentów potwierdzających wykonanie ww. badań. Wykonawca w tym zakresie będzie zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w ofercie, że zaoferowany produkt znajduje się na ww. liście. 3) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 30-03-2001 o kosmetykach (Dz. U. 2001 Nr 42 poz. 473 z póź zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa - Pakiet; 02. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 4) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji chemicznych - zgodnie z ustawą z dnia 25-02-2011 o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2011 Nr 63 poz. 322 z póź. zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa - Pakiet; 02. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 szczegółowa oferta cenowa - (Pakiety od 1 do 19); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom; Załącznik nr 6 - oświadczenie o wykonawcy - o parametrach;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria czynna w godzinach 07:30 do 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET Nr 1- Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Środki do mycia i pielęgnacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i pielęgnacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET Nr 3 - Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET Nr 4 - Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET Nr 5 - Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET Nr 6 - Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET Nr 7 -Dezynfekcja inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja inkubatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET Nr 8 - Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET Nr 9 - Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET Nr 10 - Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET Nr 11 - Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża stacji uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża stacji uzdatniania wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET Nr 12 - Preparaty do dezynfekcji i mycia do myjni - dezynfektor KEN będącej na gwarancji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji i mycia do myjni - dezynfektor KEN będącej na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET Nr 13 - Środki do dezynfekcji skóry do zamontowanych dozowników STERISOL (funkcjonują w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji skóry do zamontowanych dozowników STERISOL (funkcjonują w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET Nr 14 -Dekontaminacja skóry dla noworodków, dzieci, dorosłych przed iniekcjami i zabiegami, dekontaminacja błon śluzowych, lawaseptyki do ran, pielęgnacja skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekontaminacja skóry dla noworodków, dzieci, dorosłych przed iniekcjami i zabiegami, dekontaminacja błon śluzowych, lawaseptyki do ran, pielęgnacja skóry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET Nr 15 - Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET Nr 16 - Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET Nr 17 - Chusteczki do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do dezynfekcji powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET Nr 18 - Gąbki do mycia dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki do mycia dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET Nr 19 -Chusteczki i patyczki dla niemowląt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki i patyczki dla niemowląt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.