Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Telatyn: DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKI KOŁOWEJ
Numer ogłoszenia: 66965 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Telatyn, Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, fax 084 6613110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.telatyn.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKI KOŁOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa używanej koparki kołowej sprawnej technicznie gotowej do pracy dopuszczonej do ruchu po polskich drogach o następujących parametrach: - rok budowy nie starszy jak 1990 - stan licznika mth do 8 tys. - napęd 4x4 - silnik 4-suwowy, wysokoprężny - waga do 15 ton - skrzynia biegów manualna, biegi szosowe i terenowe - ramię koparki potrójne łamane - kabina oszklona, wentylowana, ogrzewana, lusterka wsteczne, światła mijania, stop, drogowe i robocze przednie i tylne, światła ostrzegawcze migające żółte, kierunkowskazy, wycieraczki szyb przednich i tylnych - osprzęt: łyżka koparkowa 1 szt. o pojemności 0,4 - 0,8m³; łyżka skarpówka 1 szt. - prędkość maksymalna nie mniejsza niż 20km/h - koparka wyposażona w pług - maksymalna głębokość kopania min. 4,5m - koła bliźniacze, opony- profil terenowy Pojazd musi być oryginalny, kompletny, sprawny technicznie z wykasowanymi luzami na głównym ramieniu koparki, z usuniętymi wyciekami z jednostki napędowej, skrzyni biegów i hydrauliki. Wymagana gwarancja na pojazd 3 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparki dla 2 pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w Telatynie i musi obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny. Ponadto przed zakupem koparki zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy sprzętu przez wytypowanego operatora oraz ocenę stanu maszyny przez niezależnego rzeczoznawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne Oryginalny kod CPV: 29.52.20.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiazany jest do wniesienia wadium w kwocie 1 tys. zł.najpóźniej do dnia i godziny złożenia ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu oferentów, którzy spełniają opisane niżej wymagania: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, wykonawca zobowiązany jest złożyć , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Pozostałe dokumenty: 1) Oświadczenie, że koparka nie jest przewłaszczona na inny podmiot 2) Zaświadczenie z rejestru zastawów, że koparka nie jest obciążona zastawem 3) Minimum cztery fotografie umożliwiające wizualną ocenę maszyny z każdej strony 4) Opinia uprawnionego rzeczoznawcy potwierdzająca, że koparka spełnia parametry żądane przez Zamawiającego oraz określająca stopień zużycia maszyny w %. Ponadto opinia musi zawierać markę, typ oraz nr fabryczny 5) Potwierdzona kserokopia uprawnień biegłego rzeczoznawcy 6) Dowód wpłaty wadium 7) Zaakceptowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Stan techniczny - 15
- 3. Rok produkcji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.telatyn.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Telatynie, 22-652 Telatyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Telatynie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





