eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu rolniczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Warszawa: Dostawa sprzętu rolniczego.
Numer ogłoszenia: 66952 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa "Domy Handlowe" w Warszawie , Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8771732, faks 022 8771734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rolniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego. 2. CPV: główny przedmiot 16000000-5. 3. Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do Gospodarstwa Rolnego Nowy Modlin, gm.Pomiechówek, pow. Nowy Dwór Mazowiecki niżej wymienionego sprzętu rolniczego,fabrycznie nowego (wyposażenie standardowe): 1) Ciągnik rolniczy(CPV:16700000-2) - 1szt. Dane techn. wymagane: - silnik COMMON RAIL spełniający normy EURO III, 6-cylindrowy z turbosprężarką i Intercoolerem, o poj.6000-6100 cm3, zasilany ON z możliwością zasilania 100% biodieselem, z regulacją elektroniczną o mocy 130-133 KM (wg normy 2000/25/CE),z chłodnicą paliwa; - chłodnica oleju silnika/przekładni; - sprzęgło skrzyni sterowane elektrohydraulicznie;- napęd na dwie osie;- sterowanie elektrohydrauliczne sprzęgła podwójnego napędu i blokady mechanizmu różnicowego tylnego;- skrzynia 6 przełożeń,4 biegi: 24 P+24T,prędkość 40 km/h;- WOM tylny: 540-540E-1000-1000E obr/min.;- instalacja hydraul. o wydatku pompy min. 82 litry/min;- podnośnik tylny sterowany elektronicznie, udźwig min.9240 kg, cięgna regulowane mech;- radar, urządz. pomiarowe rzeczywistej prędkości jazdy ciągnika; - obciążniki przednie z zaczepem o łącznej masie 730 kg;- ciągnik wyposażony w światło obrotowe, światła pracy dodatkowe na błotnikach tylnych, 2 światła pracy przednie dodatkowe na słupku kabiny;- kabina amortyzowana mechanicznie, wyciszona z wentylacją, klimatyzacją i ogrzewaniem;- instrukcja obsługi z katalogiem części. 2) Agregat uprawowy-zawieszany (CPV:16100000-6) - 1szt. Dane techn. wymagane: - szer..rob. 5,6 mb;- spulchniacze śladów z punktową regulacją głębokości i sprężynowym zabezpieczeniem redliczki;- wał przedni strunowy;- dwa wały tylne strunowe;- sekcja zębów sprężynowych SV z płynną regulacją głębokości pracy;- składany hydraulicznie do transportu; 3) Przenośnik ślimakowy do zboża (CPV:42417000-2) - 1szt. Dane techn. wymagane: - z napęd. elektr;- o wydajn.6-24 ton/godz.;- z wózkiem podporowym dwukołowym;- średnica wewn.O140 mm, dł.6 mb, 4) Przenośnik ślimakowy do zboża (CPV:42417000-2) - 1szt. Dane techn. wymagane: - z napęd. elektr.;- o wydajn.4-9 ton/godz.;- z wózkiem podporowym dwukołowym;- średnica wewn.O100 mm, dł.6 mb; 4. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: 1) Wykonawca zapewni bezpłatny (bez dodatkowych opłat za transport i dojazd) serwis gwarancyjny dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w okresie przewidzianym przez producenta. 2) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii sprzętu w ramach świadczenia serwisu gwarancyjnego w terminie nie dłuższym niż 3 dni licząc od dnia następnego po dniu w którym dokonano zgłoszenia awarii. 3) W przypadku niedotrzymania terminu naprawy gwarancyjnej sprzętu Zamawiający ma prawo naliczać kary umowne w wysokości 0,3 % wartości brutto remontowanego sprzętu za każdy dzień zwłoki. 4) Przedłużenie terminu określonego w pkt b) możliwe jest tylko w przypadku zajścia nadzwyczajnych okoliczności takich jak : klęski żywiołowe , strajki , katastrofy, skrajne warunki atmosferyczne, których Wykonawca nie mógł przewidzieć. 5) Zgłoszenia awarii sprzętu będą dokonywane telefonicznie lub faksem w dni powszednie w godzinach pracy Wykonawcy. 6) Jeżeli przewidywana naprawa trwać będzie dłużej niż 7 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt sprzęt zastępczy o parametrach technicznych zbliżonych do sprzętu przekazanego do naprawy. 7) Serwis gwarancyjny będzie świadczony w miejscu użytkowania sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 16.70.00.00-2, 16.10.00.00-6, 42.41.70.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił, z uwzględnieniem art. 26 ust.3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski zamiast w/w dokumentu składa dokument wystawiony (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Wyjaśnienia dodatkowe: 1) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w §6 ust. 1 SIWZ oraz dodatkowo dokumenty wymienione w § 6 ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ odrębnie dla każdego z tych wykonawców. 3) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Przedsiębiorstwa Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Domy Handlowe w Warszawie, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, pok.nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Przedsiębiorstwa Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Domy Handlowe w Warszawie, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, pok.nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.