eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, oraz w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Szczecin: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, oraz w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 66922 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, oraz w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, oraz w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz powierzchni do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawiają załączniki nr 1 i 2 do SIWZ ( załącznik nr 1 - dla I części zamówienia - Szczecin, i załącznik nr 2 - dla II części zamówienia - Koszalin) I cz. zamówienia - Usługa utrzymania czystości dotyczy pomieszczeń rozlokowanych na IV kondygnacjach z możliwością wjechania windą do kondygnacji III. Zakres zamówienia obejmuje: bieżące sprzątanie 325 pomieszczeń biurowych, (w tym: składnica akt, 27 pomieszczeń sanitarnych w tym: (74 kabin wc, 4 kabiny prysznicowe, pisuary), ciągi komunikacyjne, 4 sale konferencyjne; o łącznej powierzchni 11 980 m2 i okien o łącznej powierzchni 8 000 m2. Powierzchnię biurową Urzędu zajmuje ok. 500 pracowników, z powierzchni wspólnej tj. ciągów komunikacyjnych, sanitariatów, korzysta łącznie ok. 600 osób. Ponadto, w budynku mogą przebywać interesanci biura paszportowego i pozostałych instytucji w liczbie ok. 300 osób. W obiekcie występują okna w górnej części otwierane oraz nieotwieralne o wysokości przekraczającej 3,50 m,ciągi komunikacyjne o powierzchni mieszanej tj. wykładziny PCV, kamień wymagający profesjonalnej chemii zabezpieczającej przed zniszczeniem. W pomieszczeniach biurowych znajdują się meble, które wymagają klasycznego zabezpieczania przed kurzem oraz takie, które wymagają pielęgnacji preparatami specjalnymi do drewna. II cz. zamówienia - kompleksowa usługa dotyczy utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie. Powierzchnia ogółem wynosi: w budynku - 7 180,36 m2 , na zewnątrz budynku - 9 443,31 m2,- dziedziniec wewnętrzny - 2 462,20 m2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektcie, w którym będą wykonywane usługi sprzątania w celu zapoznania się z zakresem prac będących przedmiotem przetargu oraz jakiego rodzaju sprzęt należy posiadać, aby usługę tą wykonać należycie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi sprzątania, z których każda trwała, co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 4 000 m2. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas, gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa). Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl,/Ogłoszenia/Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin I piętro pok. 175.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz powierzchni do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz powierzchni do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.