eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka Centrum Sportowo - Rekreacyjne Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego Każde zadanie stanowi odrę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Piła: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka Centrum Sportowo - Rekreacyjne Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot zamówienia
Numer ogłoszenia: 66913 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka Centrum Sportowo - Rekreacyjne Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zakres pomiarowy: minimum - chlor (wolny, wiązany, całkowity); dwutlenek chloru; wartość ph dodatkowo - żelazo; brom; ozon; aluminium, itp zasilanie - akumulator blokowy z ładowaniem sieciowym zestaw baterii PV lub 12V źródło prądu stałego czas pomiaru - 12 s; wyłącznik automatyczny po ostatnim pomiarze menu w języku polskim Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego dane techniczne; ciężar: w powietrzu - 11 - 16 kg; w wodzie 9-12 kg ciężar łączny wraz z wózkiem i kablami - do 57 kg szerokość jednego toru czyszczenia - 550 - 610 mm prędkość - 0,2 - 0,3 m/s wydajność pompy - 40 - 50 m3/h wydajność czyszczenia - 300 - 380 m2/h zasilanie - min. 400 V/ trójfazowe lub 230V/jednofazowe max zużycie energii do 0,9 kWh zdalne sterowanie poprzez kabel o długości min 30 m lub sterowanie pilotem długość kabla pływającego min. 40m połączenie kablowe zapobiegające skręcaniu się kabla kabel sieciowy - min. 10 m ustawianie cyklu pracy np.: 2,4,6 godz. lub podobne komplet narzędzi Uwaga: 1.Oferta musi obejmować dostawę sprzętu fabrycznie nowego. 2.Wykonawca w ofercie poda warunki gwarancji na fotomet i odkurzacz wodny (min. 12 m-cy) 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia działania oferowanego fotometru i odkurzacza przed zawarciem umowy, w tym celu zostanie przeszkolonych czterech pracowników Centrum Sportowo Rekreacyjnego przez wykonawcę. 4.Zamawiający wymaga usuwania usterek fotometru w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki. Jeżeli termin naprawy będzie przekraczał ten czas, wykonawca ma obowiązek bezpłatnie dostarczyć sprzęt zamienny o parametrach spełniających warunki SIWZ 5.Koszt dostawy fotometru jak też odkurzacza basenowego ponosi wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8, 39.71.34.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 3) opis urządzenia, instrukcję obsługi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zakres pomiarowy:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zakres pomiarowy:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa odkurzacza basenowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odkurzacza basenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.