Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Piła: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka Centrum Sportowo - Rekreacyjne
Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej
Zadanie 2 -
dostawa odkurzacza basenowego
Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot zamówienia
Numer ogłoszenia: 66913 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka Centrum Sportowo - Rekreacyjne Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zakres pomiarowy: minimum - chlor (wolny, wiązany, całkowity); dwutlenek chloru; wartość ph dodatkowo - żelazo; brom; ozon; aluminium, itp zasilanie - akumulator blokowy z ładowaniem sieciowym zestaw baterii PV lub 12V źródło prądu stałego czas pomiaru - 12 s; wyłącznik automatyczny po ostatnim pomiarze menu w języku polskim Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego dane techniczne; ciężar: w powietrzu - 11 - 16 kg; w wodzie 9-12 kg ciężar łączny wraz z wózkiem i kablami - do 57 kg szerokość jednego toru czyszczenia - 550 - 610 mm prędkość - 0,2 - 0,3 m/s wydajność pompy - 40 - 50 m3/h wydajność czyszczenia - 300 - 380 m2/h zasilanie - min. 400 V/ trójfazowe lub 230V/jednofazowe max zużycie energii do 0,9 kWh zdalne sterowanie poprzez kabel o długości min 30 m lub sterowanie pilotem długość kabla pływającego min. 40m połączenie kablowe zapobiegające skręcaniu się kabla kabel sieciowy - min. 10 m ustawianie cyklu pracy np.: 2,4,6 godz. lub podobne komplet narzędzi Uwaga: 1.Oferta musi obejmować dostawę sprzętu fabrycznie nowego. 2.Wykonawca w ofercie poda warunki gwarancji na fotomet i odkurzacz wodny (min. 12 m-cy) 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia działania oferowanego fotometru i odkurzacza przed zawarciem umowy, w tym celu zostanie przeszkolonych czterech pracowników Centrum Sportowo Rekreacyjnego przez wykonawcę. 4.Zamawiający wymaga usuwania usterek fotometru w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki. Jeżeli termin naprawy będzie przekraczał ten czas, wykonawca ma obowiązek bezpłatnie dostarczyć sprzęt zamienny o parametrach spełniających warunki SIWZ 5.Koszt dostawy fotometru jak też odkurzacza basenowego ponosi wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8, 39.71.34.30-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 3) opis urządzenia, instrukcję obsługi
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zakres pomiarowy:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej Zakres pomiarowy:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa odkurzacza basenowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odkurzacza basenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.