Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Łódź: Dostawa pieluchomajtek, podkładów z włókniny oraz włókniny w rolkach dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 66864 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, fax (042) 61 77 917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek, podkładów z włókniny oraz włókniny w rolkach dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek dla dzieci, pieluchomajtek dla dorosłych, podkładów włókninowych jałowych, niejałowych oraz włókniny w rolkach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiających i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: usk4.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 UM im. Marii Konopnickiej, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Spornej 36/50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieluchomajtki dla dzieci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dzieci o wadze: od 3 do 6 kg, od 4-5 do 9kg, od 7-8 do 18kg, od 12 do 25 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych w rozmiarach: S - obwód pasa od 50-55 do 80 cm; M- obwód pasa od 70-75 do 120 cm; L- obwód pasa od 100-150 cm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podkłady włókninowe jałowe, nie jałowe oraz włóknina w rolkach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe podkłady włókninowe jałowe i nie jałowe, nawój z włókniny jednorazowej, higieniczny podkład zakozetkowy na rolce..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa chodnika w ciągu Szosy Uniejowskiej - DW 473 w mieście Szadek- w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach
- DZP.26.140.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem/budową/ przebudową dróg na terenie miasta Łodzi
- Rozszczelnienie powierzchni, zazielenienie podwórka przy ul. Traugutta 8", realiz. w ramach Projektu "RE-PUBLIC SPACES" na nieruch. w Łodzi przy ul.Traugutta 8, dz. Nr 48 obręb S-8
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa pieluchomajtek na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- ZP/16/2025 "Dostawa włókninowych produktów jednorazowego użytku z podziałem na 11 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/16/2025
- ZP/08/25 Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych i protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
- Dostawa akcesoriów do aparatury medycznej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.