Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Bochnia: Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu MPWiK w Bochni Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 66858 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bochni Sp. z o.o. , ul. Majora Bacy 15, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6112999, 6105003, faks 014 6105019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwikbochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu MPWiK w Bochni Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Bochni Sp. z o.o. Wspólny Słownik Zamówień: 091.00.00.00 Szacunkowe ilości paliw stanowiących przedmiot zamówienia wynoszą: - benzyna bezołowiowa Pb 95 - 16 000 l (kod CPV 091.32.10.04) - benzyna bezołowiowa Pb 98 - 2 000 l (kod CPV 091.32.10.04) - olej napędowy - 43 800 l (kod CPV 091.34.10.08) Podane wyżej ilości należy traktować jako orientacyjne. Rzeczywista ilość zakupionych towarów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby: 1.Wykonawca posiadał stację paliw w granicach administracyjnych miasta Bochnia. 2.Był w stanie raz na dobę zapewnić sprzedaż oleju napędowego w ilości nie mniejszej niż 1 500 l dla nagłych i nadzwyczajnych potrzeb Zamawiającego. Posiadał stację paliw czynną codziennie i nie krócej niż: od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1900 sobota - niedziela 700 - 1500 Oferował również możliwość zakupienia na stacji; materiałów eksploatacyjnych, oleju silnikowego do wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych oraz płynów do: chłodnic, spryskiwaczy i innych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) powinno być wniesione w terminie do dnia 05.04.2016 r. do godziny 900 w siedzibie Zamawiającego. Wadium obejmuje okres związania z ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek Zamawiającego w banku: Pekao SA oddział w Bochni nr rachunku 45 1240 4748 1111 0000 4872 6661 z adnotacją: Wadium - nr sprawy 02/03/2016 paliwa.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie dokumentów określonych w SIWZ, a złożonych przez Wykonawcow.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie kryterium spełnienia/niespełnienia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie kryterium spełnienia/niespełnienia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w SIWZ (rozdz. XV.2 SIWZ pkt.1-7)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie kryterium spełnienia/niespełnienia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w SIWZ (rozdz. XV.2 SIWZ pkt. 1-7)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie kryterium spełnienia/niespełnienia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w SIWZ (rozdz. XV.2 SIWZ pkt. 1-7)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferent winien dołączyć dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwikbochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPWiK w Bochni Sp. z o.o., 32-700 Bochnia, ul. Majora Bacy 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MPWiK w Bochni Sp. z o.o., 32-700 Bochnia, ul. Majora Bacy 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania lądowiska dla śmigłowców LPR do wymogów obowiązujących przepisów prawa dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz pokonsumpcyjnych kategorii 3 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Zakup paliw do samochodów
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.