eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › szkolenieABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Kościerzyna: szkolenie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 66852 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie , ul. Józefa Tkaczyka 1, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 0-58 686 23 05, faks 0-58 686 58 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn.: ABC przedsiębiorczości, składającego się z dwóch części: 1.1.z jednym Wykonawcą dla 60 osób w 4 edycjach szkoleniowych po 15 osób 1.2.z jednym Wykonawca dla 180 osób w 12 edycjach szkoleniowych po 15 osób. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. 3.Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zamierzają rozpocząć własną działalność gospodarczą. Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie zakładania oraz prowadzenia własnej firmy, w tym m.in. w zakresie zatrudniania pracowników, sporządzania biznes-planu, obowiązków płatnika z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Program szkolenia: Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych( Dz. U. nr 31 poz. 216). 5.Program szkolenia winien obejmować między innymi następujące zagadnienia: 1)Pomysł na własną firmę, 2)Podstawy prawne działalności gospodarczej firmy prowadzonej przez osobę fizyczną, 3)Krok po kroku- jak założyć własną firmę, 4)Finansowanie bieżącej działalności i rozwoju małej firmy, 5)Formy opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą - różne sposoby rozliczania się z Fiskusem - księgowość i inne obowiązki przedsiębiorcy (zaliczki i składki VAT, kasy fiskalne), 6)Podstawy marketingu i reklamy małej firmy, 7)Obowiązki wobec ZUS, 8)Działalność regulowana koncesjami i zezwoleniami, obowiązki sanitarne oraz wynikające z przepisów BHP i P.POŻ, 9)Opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący w powiecie kościerskim) , 10)Zajęcia ze specjalistą z PUP w Kościerzynie -1 godzina (Specjalista z PUP przeprowadzi spotkanie nieodpłatnie). Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas szkolenia. Wykonawca przedstawi autorki program szkolenia mogąc rozszerzyć dowolnie zakres poszczególnych zagadnień nie przekraczając całkowitej liczby godzin szkolenia. 6.Ilość godzin szkolenia: Całkowita liczba godzin szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne, z czego godzina zegarowa to 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się minimum 7 godzin dziennie, maksimum 8 godzin dziennie, z wyłączeniem niedziel i świąt. Czas trwania dla danej grupy szkoleniowej nie może być dłuższy niż 5 dni szkoleniowych. 7.Egzamin sprawdzający: W ramach wykonywanego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu sprawdzającego zdobytą wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, a także do wydania odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia- zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych( Dz. U. nr 31 poz. 216). 8.Catering: codziennie dla każdego uczestnika: a)poczęstunek w postaci świeżych ciastek, napoje gorące: kawa i herbata/cukier i śmietankę oraz napoje chłodzące tj. woda lub sok, b)jeden ciepły posiłek (obiad) w trakcie szkolenia oraz miejsce i możliwość spożycia posiłku. 9.Materiały dydaktyczne przekazywane na własność każdemu uczestnikowi szkolenia (zestaw minimalny): poradnik dotyczący tematyki szkolenia w wersji książkowej, notatnik szt.1, długopis szt.1, kalkulator szt.1, wzór wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej obowiązujący w PUP Kościerzyna szt.1, aktualne druki i formularze związane z przedmiotem zamówienia 1 komplet, teczka lub segregator..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wydruk ze strony internetowej rejestru instytucji szkoleniowych (lub zaświadczenie wydane przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy lub jego kserokopia), z którego wynikać będzie spełnianie warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2010 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaz dotyczący posiadanej wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy-w tym okresie, że wykonali należycie w tym okresie przynajmniej dwie usługi szkoleniowe związane z przedmiotem zamówieniem dla min. dziesięcioosobowej grupy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca winien udokumentować zaplecze techniczne niezbędne do odbywania szkolenia (odrębne sale wykładowe spełniające odpowiednie warunki lokalowe do zajęć teoretycznych, warunki pracy zgodne z przepisami BHP w trakcie szkolenia ) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, -Wykonawca winien udokumentować sprzęt i wyposażenie sali wykładowej, która zapewni swobodną możliwość nauki i będzie wyposażona co najmniej w tablicę do pisania lub flipchart, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować kwalifikacje kadry dydaktycznej. Kadra musi składać się z minimum 3 osób. Każda z nich musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia w postaci przeprowadzonych dwóch szkoleń grupowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji gwarantującej właściwą realizację danego zamówienia, do oferty należy dołączyć załącznik nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Zakres i jakość oferowanego programu szkoleniowego - 15
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
  • 4 - Warunki lokalowe i sprzęt jaki zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 15
  • 5 - Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 5
  • 6 - Liczba przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert w sytuacji: a)siły wyższej m.in. powódź, huragan, zalanie budynku, uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć w miejscu lub terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na skutek nieprzewidzianych okoliczności; Wykonawca ma wówczas obowiązek zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia w równoważnym miejscu lub terminie uzgodnionym z Zamawiającym, b)zmniejszenia ilości uczestników szkolenia przez Zamawiającego, a co za tym idzie stosownego obniżenia kosztów zmiennych szkolenia, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaplanował w ofercie jako wykładowców/trenerów na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę/y o co najmniej porównywalnych i nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.koscierzyna.ibip.pl/public/oraz www.pup.koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie, ul. Tkaczyka 1,83-400 Kościerzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie, ul. Tkaczyka 1,83-400 Kościerzyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie grupowe: ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ABC przedsiębiorczości dla 60 osób w 4 edycjach szkoleniowych po 15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkoleniowego - 15
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. Warunki lokalowe i sprzęt jaki zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 15
    • 5. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. Liczba przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie grupowe ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ABC przedsiębiorczości dla 180 osób w 12 edycjach szkoleniowych po 15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkoleniowego - 15
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. Warunki lokalowe i sprzęt jaki zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 15
    • 5. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. Liczba przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.