eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W NARTACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Jedlińsk: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W NARTACH
Numer ogłoszenia: 66821 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jedlińsku , ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie, tel. 048 3213087, faks 048 3213021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W NARTACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej w Nartach, gmina Jedlińsk I Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe, inwentaryzacja powykonawcza II Roboty rozbiórkowe - Roboty remontowe -cięcie piłą nawierzchni bitumicznych i betonowych na gł. do 10cm - 15cm - Frezowanie nawierzchni bitumicznych na gł. do 10cm z wywozem materiału - Rozebranie nawierzchni z betonu o średnicy grubości 15cm z wywozem materiału z rozbiórki - Rozebranie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowej - Rozebranie nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 8.0cm z wywozem materiału z rozbiórki - Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20cm z transportem urobku - Rozebranie przepustów o średnicy d=40cm i 50cm z wywozem materiału poza teren budowy - Rozebranie ścianek czołowych przepustów - Rozebranie słupków do znaków drogowych i zdjęcie tarczy znaków drogowych III Roboty ziemne - Wykonanie wykopów z transportem urobku w obrębie lub poza teren budowy - Wykonanie nasypów z transportem urobku w obrębie lub poza teren budowy IV Odwodnienie korpusu drogowego - Wykonanie wykopu pod projektowany przepust i ławę wraz z profilowaniem i zagęszczeniem wykopu pod przepust d =40cm i 50cm - Ława fundamentowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o wymiarach 0.6 x 0.2 pod przepust z rur PEHD o śred. wew. 40cm i 50cm - Przepust z rur PEHD o śred. wew. 40cm i 50cm na podsypce z piasku luźno ułożonego gr. 5.0cm - Zasypywanie przepustów z rur PEHD pospółką wraz z zagęszczeniem - Ścianki czołowe prefabrykowane betonowe dla przepustów PEHD o śred. wew. 40cm i 50cm - Ława fundamentowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o wymiarach 0.6 x 0.2 pod przepust z rur PEHD o śred. wew. 50cm - Przepust z rur PEHD o śred. wew. 50cm na podsypce z piasku luźno ułożonego gr. 5.0cm - Oczyszczenie przepustu d=60cm z namułu przy 50% zamuleniu - Oczyszczenie rowu odpływowego z transportem urobku poza teren budowy gr. namułu 40cm - Podczyszczenie rowów przydrożnych wraz z wyprofilowaniem skarp i dna rowu gr. namułu 10cm V Podbudowa - Wykonanie koryta gł. 40.0cm pod poszerzenia - Warstwa odsączająca wykonana i zagęszczona mechanicznie gr. warstwy po zagęszcz. 15.0cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5(mieszanka optymalna ) gr. warstwy po zagęszcz. 20cm VI Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni - Oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową - Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni podbudowy emulsją asfaltową - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 dla KR1 gr. warstwy 4.0cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W 50/70 dla KR1 - Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową szybkorozpadową - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 dla KR1 gr. 4.0cm VII Nawierzchnie zjazdów - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Warstwa odsączająca wykonana i zagęszczona mechanicznie gr. 10.0cm i 15cm - Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm i 30 cm - Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem oRm = 5.0MPa gr. 15.0cm - Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8.0cm VIII Pobocza - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Pobocza utwardzone na szerokości 0,75m kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 10cm IX Oznakowanie pionowe - Wykonanie oznakowania pionowego X Roboty towarzyszące - Zabezpieczenie sieci energetycznej i teletechnicznej rurami osłonowymi. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania robót i przedmiarem robót stanowiąca załącznik do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium -8000zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Ocena spełnienia warunku wg. formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże i udokumentuje /referencjami, opiniami, protokołami odbioru/, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie i rzetelnie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia /remont, przebudowa, budowa drogi o nawierzchni asfaltowej wartością co najmniej 400.000,00PLNbrutto Ocena spełnienia warunku wg. formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże przedkładając wykaz osób, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zapewni nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /w zakresie objętym zamówieniem - roboty drogowe/ wraz z oświadczeniem o posiadaniu uprawnień w branży. Ocena spełnienia warunku wg. formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz robót określony w pkt III.4.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedlinsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jedlińsku ul. Warecka 19 26-660 Jedlińsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jedlińsku ul. Warecka 19 26-660 Jedlińsk pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.