Ogłoszenie z dnia 2005-12-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ostrów Wielkopolski: dostawy materiałów ortopedycznych, implantów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Wojciechowski, Dariusz Fross, Iwona Stachowiak, Marek Niśkiewicz, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 062 595 11 18, fax 062 736 29 09, www.szpital.osw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów ortopedycznych, implantów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów ortopedycznych oraz implantów: druty śródszpikowe, druty Kirschnera, grubowkręt Schanza, gwoździe Steinmana, druty do wiązania, gwoździe do aparatu Ilizarowa z ostrzem typu trokar i końcówką prostą, elementy do aparatu Ilizarowa, wkręty, płytki, wkręty kaniulowe, endoprotezy, gwoździe implanty do rekonstrukcji struktur stawu ramiennnego oraz więzadła, płytki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - taki jak w pkt I.1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro tj. 715 860,98 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 600,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: środki zamawiającego, płatność w terminie 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/24/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.02.2006, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata gotówką lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Krzysztof Wojciechowski, Dorota Graczyk, Dariusz Fross, Jacek Bis, Marek Niśkiewicz, Iwona Stachowiak. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 12:30, siedziba zamawiającego - budynek administracyjny, pokój nr 10.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: druty śródszpikowe zamówienie obejmuje 3 pozycje asortymentowe różnych drutów śródszpikowych. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drut Kirschnera, grubowkręt Schanza, gwoździe Steinmana, druty do wiązania zamówienie obejmuje 29 pozycji asortymentowe różnych drutów Kirschnera, grubowkrętów Schanza, gwoździ Steinmana, drutów do wiązania. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: gwoździe do aparatu Ilizarowa z ostrzem typu trokar i końcówką prostą zamówienie obejmuje 2 pozycje asortymentowe różnych gwoździ do aparatu Ilizarowa z ostrzem typu trokar i końcówką prostą. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: elementy do aparatu Ilizarowa zamówienie obejmuje 10 pozycji asortymentowych różnych elementów do aparatu Ilizarowa. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wkręty, płytki zamówienie obejmuje 169 pozycji asortymentowych różnych wkrętów i płytek. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wkręty kaniulowe zamówienie obejmuje 33 pozycje asortymentowe różnych wkrętów kaniulowych. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: endoprotezy, gwoździe zamówienie obejmuje 10 pozycji asortymentowych różnych endoprotez i gwoździ. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: implanty do rekonstrukcji struktur stawu ramiennnego oraz więzadła krzyżowego zamówienie obejmuje 8 pozycji asortymentowych różnych implantów do rekonstrukcji struktur stawu ramiennnego oraz więzadła krzyżowego. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: płytki zamówienie obejmuje 4 pozycje asortymentowe różnych płytek. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy al. Powstańców Wielkopolskich 14b
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i modernizacji budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi w rejonie ulicy Sadowej w Ostrowie Wielkopolskim, określonej w MPZP jako 1KDD
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





