eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 66787 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Rybnik: Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34697 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  17, 44200   Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 324 221 247, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgm.rybnik.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP.1120.0007.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań: Zadanie nr 1: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kilińskiego 34e/21 Zadanie nr 2: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kuboszka 5b/2 Zadanie nr 3: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Morcinka 5a/19 Zadanie nr 4: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Morcinka 23b/7 Zadanie nr 5: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Za Torem 19/9 Zakres robót (dotyczy zadania nr 1-5): 1) roboty murowe: a) zamurowanie przebić, b) uzupełnienie ścianek działowych, 2) roboty z prefabrykatów gipsowych ścianki i obudowy: a) wytyczenie przebiegu ścianek działowych zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru, b) zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm, c) wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych, d) wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm, e) zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji - obustronne pojedyncze płytowanie, f) zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowanie połączeń, 3) roboty tynkarskie: a) dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni, b) wykonanie powłoki gruntującej, c) wykonanie tynków, 4) stolarka budowlana: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, b) osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych, c) montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych, d) montaż parapetów, e) wykończenie ościeżnic, 5) okładziny ceramiczne: a) gruntowanie podłoża, b) wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi, c) montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (fazowanie krawędzi wypukłych), d) wykonanie spoinowania, 6) posadzki: a) usunięcie warstwy wykończeniowej - płytki ceramiczne, b) usunięcie gruzu z budynku, c) wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki, d) gruntowanie podłoża, e) przygotowanie podłoża, f) wykonanie wylewki samopoziomującej, g) wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z spionowaniem, h) wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masą elastyczną, 7) posadzki - panele podłogowe: a) oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli, b) ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej, c) ułożenie paneli podłogowych, d) montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych, e) zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót, 8) roboty malarskie, 9) instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej: a) demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych, b) montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP, c) izolacja cieplna przewodów otulinami, d) montaż armatury: - odcinającej - zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA, - czerpanej - baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze złączka do węża, e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i w podłodze z rur PVC w tym: - podejść odpływowych, - pionów kanalizacyjnych, f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaka, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych, g) montaż wodomierza skrzydełkowego, h) próba szczelności i płukanie instalacji, i) roboty towarzyszące, wykończeniowe: - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach, - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach, - wywóz i utylizacja gruzu, 10) instalacja centralnego ogrzewania: a) montaż rurociągów miedzianych na ścianach, b) montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD, c) montaż armatury: - regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD, - odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych, d) izolacja cieplna przewodów otulinami, e) płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji, f) roboty towarzyszące, wykończeniowe: - wykucie wnęk w ścianach, - przebicia instalacyjne przez ściany, - bruzdy w ścianach i posadzkach, - wywóz i utylizacja gruzu, 11) instalacja gazowa (nie dotyczy zadania nr: 3 i 4): a) montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach, b) montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych, c) podłączenie kotła gazu do c.w.u., d) próby szczelności instalacji gazowej i odbiór, e) roboty towarzyszące: - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, - przebicie otworów w ścianach i stropach, - wywóz i utylizacja gruzu. 12) instalacja elektryczna: a) demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych, b) demontaż starych przewodów elektrycznych oraz kabli strukturalnych w remontowanych pomieszczeniach , c) demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewody elektryczne podtynkowe, gniazdka elektryczne), d) montaż instalacji elektrycznych (układanie podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych), e) montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia), f) montaż tablicy wnękowej w ścianie, g) wykonanie pomiarów powykonawczych. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45330000-9, 45333000-0, 45331100-7, 45311200-2, 45421000-4, 45432110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kilińskiego 34e/21
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63961.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło,  grzegorzo82@tlen.pl,  ul. Zjednoczenia 15,  43-250,  Pawłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58677.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49163.22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58677.91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kuboszka 5b/2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT66700.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło,  grzegorzo82@tlen.pl,  ul. Zjednoczenia 15,  43-250,  Pawłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48592.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48592.89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52009.83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Morcinka 5a/19
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT49506.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU COMPLEX Lech Wietrzyk,  complex@complex.biz.pl,  ul. Owocowa 1,  44-240,  Żory,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41401.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39429.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48398.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Morcinka 23b/7
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT47520.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło,  grzegorzo82@tlen.pl,  ul. Zjednoczenia 15,  43-250,  Pawłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39179.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37991.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40044.33
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Remont lokalu mieszkalngo przy ul. Za Torem 19/9
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69133.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło,  grzegorzo82@tlen.pl,  ul. Zjednoczenia 15,  43-250,  Pawłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53485.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53485.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57872.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.