Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Białystok: Programowanie i bieżąca konserwacja systemów nawadniania znajdujących się na terenie miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 66760 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Programowanie i bieżąca konserwacja systemów nawadniania znajdujących się na terenie miasta Białegostoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje następujące prace: 1) Nadzór i konserwacja systemów: a) programowanie programatora w uzgodnieniu z Zamawiającym; b) regulacja zraszaczy; c) bieżące dostosowanie dawek wody do panujących warunków atmosferycznych, stopnia wilgotności podłoża, wieku roślin itp. w uzgodnieniu z Zamawiającym i Administratorem terenu, d) czyszczenie dysz; e) czyszczenie kroplowników; f) przegląd techniczny elektrozaworów; g) w razie konieczności zmiana położenia zraszaczy; h) dbanie o drożność linii kroplujących i ich prawidłowe umiejscowienie w podłożu; i) w miarę konieczności wymiana zniszczonych lub skradzionych elementów (koszt zakupu niezbędnych elementów jest kosztem Zamawiającego); j) parametry wymienianych elementów nie mogą być gorsze aniżeli parametry pierwotne i powinny zapewniać prawidłowe funkcjonowanie całego systemu; k) czyszczenie filtrów; l) wymiana baterii przy sterownikach i elektrozaworach (koszt zakupu baterii jest kosztem Wykonawcy), m) skuteczne przygotowanie systemu nawadniania do okresu zimowego wraz z demontażem wymagających tego elementów i ich przechowywaniem; n) uruchomienie systemu na wiosnę wraz z przeglądem technicznym; o) wykonywanie prac ujętych w warunkach gwarancji; Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności z częstotliwością warunkującą prawidłowe działanie systemów i w sposób nie naruszający warunków gwarancji. 2) Prowadzenia książki obsługi systemów nawadniania i dokonywania następujących wpisów: a) wskazania wodomierza na początku i na końcu sezonu, ostatniego dnia każdego miesiąca w sezonie oraz na żądanie Zamawiającego; b) daty rozpoczęcia (pierwsze uzupełnienie w wodę) i zakończenia działania (przedmuchanie sprężonym powietrzem) systemu; c) informacje z dokonywanych przeglądów technicznych, d) daty wystąpienia usterek i awarii, z podaniem przyczyn ich wystąpienia i sposobu naprawy. Lokalizacje systemów nawadniania: 1) Plac Bł. Ks. Michała Sopoćko 2) Systemu nawadniania drzew przy ul. Lipowej przy Placu Miejskim 3) System nawadniania drzew w pasie drogowym ul. Suraskiej 4);5) Systemy nawadniania drzew w pasie drogowym ulicy Mickiewicza 6) System nawadniania drzew na Placu Jana Pawła II (przy Kościele Katedralnym P.W. Wniebowzięcia N.M.P.) 7) System nawadniania drzew w pasie drogowym ul. Legionowej 8) System nawadniania Dziedzińca Wstępnego Pałacu Branickich 9) System nawadniania Salonu Ogrodowego Pałacu Branickich.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 500 zł (słownie: trzy tysiące piećset zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Programowanie i bieżąca konserwacja systemów nawadniania 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1, pok. 102 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 19.03.2010r. do godz. 09:45.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie na usługi polegające na konserwacji i eksploatacji systemu nawadniającego o wartości co najmniej 5 000 PLN każde, z podaniem przedmiotu, wartości, okresu realizacji zamówienia i odbiorców (na lub wg zał. nr 3 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie (np. referencje, protokoły odbioru prac)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami, w tym: - min. 1 osobą przeznaczoną do wykonywania zamówienia, która ukończyła kurs obsługi, montażu lub projektowania systemów nawadniania zorganizowany przez dystrybutora sieci systemu nawadniającego - wraz z informacjami na temat ukończonego kursu (na lub wg załącznika nr 4 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy, 3) dowód wniesienia wadium w kwocie 3 500 zł.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, ul. J.K.Branickiego 9, pok. 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1, pok. nr 501..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, środków ochrony indywidualnej
- "Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Działu Farmacji Szpitalnej Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku"
- Dostawa materiałów promocyjnych IV
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 82 "Stumilowy Las" w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku
- Remont chodnika w m. Łapy Kołpaki w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec w km od 8+544 do km 8+850 strona prawa
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH W AULI WML - SALA 19, BUD. 36
- Remont i konserwacja konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie wraz z robotami towarzyszącymi
- Przeglądy techniczne systemów zabezpieczeń
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w jednostkach WCO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.