Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Sokółka: Ustawienie znaków drogowych pionowych wraz z wykonaniem tablic na drogach powiatowych.
Numer ogłoszenia: 66574 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7118909, fax 085 7112229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustawienie znaków drogowych pionowych wraz z wykonaniem tablic na drogach powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie znaków drogowych pionowych wraz z wykonaniem tablic na drogach powiatowych 1.1.1. Ustawienie znaków drogowych pionowych wraz z wykonaniem tablic na drogach powiatowych. 1) Znaki ostrzegawcze typ A - 22szt., 2) Znaki zakazu typ B - 31szt., 3) Znaki informacyjne typ D - 9szt., 4) Znaki kierunku i miejscowości typ E - 12szt., 5) Znaki uzupełniające typ F - 2szt., 6) Znaki dodatkowe typ G - 56 szt., 7) Tabliczki do znaków drogowych typ T - 14szt., 1.1.2. Dostarczenie znaków drogowych bez ustawienia. 1) Znaki ostrzegawcze typ A - 100 szt., 2) Znaki zakazu typ B - 52 szt., 3) Znaki informacyjne typ D - 16 szt., 4) Znaki dodatkowe typ G - 12 szt., 5) Tabliczki do znaków drogowych typ T - 12 szt., 6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego typ U - 5 szt., 7) Folia czarna -10 m², 8) Folia biała odblaskowa -10 m², 9) Obejmy, uchwyty i śruby na słupki okrągłe - 214kpl, 10) Obejmy, uchwyty i śruby na słupki betonowe 12x12 - 25kpl, 11) Obejmy, uchwyty i śruby na słupki betonowe 14x14 - 45kpl.. 1.2.1. Trwałość znaku powinna być, co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. 1.2.2. Na ustawienie znaków Wykonawca udziela 1 roku gwarancji. 1.2.3. Minimalne okresy gwarancyjne powinny wynosić dla znaków z folią typu 1 - 7lat, z folią typu 2 - 10lat. 1.2.4. W przypadku znaków A-7, B-20, D-6, obowiązuje stosowanie foli odblaskowej typu 2. 1.2.5. Znaki drogowe musza być zabezpieczone przed ich ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu. 1.2.6. Dostarczenie znaków drogowych odbędzie się transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 1.2.7. Wykonawca powinien posiadać dla znaków drogowych aprobatę techniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 08 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. nr 249, poz. 2497), certyfikat zgodności nadany mu przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, znak budowlany B i wystawioną przez siebie deklarację zgodności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. nr 198, poz. 2041) oraz Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dn. 22 grudnia 2006r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. nr 245, poz. 1782).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie określonym przedmiotem zamówienia. 1.3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza. 1.2.2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3. Wymagane w punktach 1.1 i 1.2 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.4. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, b) Aprobatę techniczną, c) Certyfikat zgodności, d) parafowane Karty Gwarancyjne, e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 26.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów.
- Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i sprzętu informatycznego w ramach zadania "Podniesienie jakości świadczonych usług zdrowotnych dzięki przebudowie, doposażeniu SOR .
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Sokółce
- Budowa boisk wielofunkcyjnych w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi w miejscowości Dygudaj
- RDW w Parczewie: Przebudowa DW821 Klementynów-Ostrów Lubelski w zakresie budowy drogi dla rowerów w m. Kaznów Kolonia od km 8+676 do km 9+910 (strona prawa) oraz od km 9+910 do km 10+000 (strona lewa)
- Przebudowa drogi gminnej nr 120539C Kosiory - Borowo
- Rozbudowa i budowa dwóch dróg gminnych w Kleszczowie o łącznej długości 0,5 km wraz z budową parkingu dla samochodów ciężarowych i osobowych oraz przebudową i budową sieci uzbrojenia terenu
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.