To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Puławy: Przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizację cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności
Numer ogłoszenia: 66550 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14846 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizację cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizacji cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Zamówienie składa się z II zadań : Zadanie I - przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej klastra i jego oferty rynkowej, na którą złożą się następujące działania: 1) Działania PR i Publicity, w tym: Bieżące kontakty z mediami, przy współpracy z Koordynatorem projektu oraz biurem Klastra DEŻ; co najmniej 1 raz w miesiącu podczas trwania umowy; Monitoring mediów; raportowany co najmniej raz na kwartał; Przygotowanie materiałów do prezentacji w mediach, analiza i dobór mediów, doradztwo medialne; Pełna organizacja briefingów, konferencji lub spotkań o charakterze informacyjnym z mediami; Aranżowanie wywiadów w mediach przy współpracy z Koordynatorem projektu oraz biurem Klastra DEŻ; Redagowanie tekstów (wyszukiwanie tematów, prowadzenie wywiadów i redagowanie artykułów), tworzenie materiałów multimedialnych, wywiadów z beneficjentami projektu, materiałów dźwiękowych, filmowych, fotograficznych oraz pełna aktualizacja strony projektu w całym okresie realizacji przedmiotu umowy. 2) Kampania w Internecie, w tym: Przygotowanie mailingu html; Przygotowanie spotu reklamowego video o długości minimum 30 sek. do emisji w Internecie; Działania mailingowe do wybranych grup docelowych; minimum do 100 000 użytkowników; Działania reklamowe na co najmniej 10 wybranych portalach branżowych sprofilowanych pod wybraną grupę docelową lub kategorię produktów. 3) Kampania w prasie w tym: Przygotowanie reklamy do prasy; Reklama w dowolnej formie w ogólnopolskiej prasie branżowej i prasie regionalnej w minimum 3 gazetach regionalnych (lubelskie, świętokrzyskie, podkarpackie). 4) Narzędzia dodatkowe - wskazane przez Wykonawcę, w tym: Wykonawca zaproponuje dodatkowe narzędzia w planowanej kampanii, podając optymalną zdaniem Wykonawcy ilość, czas emisji, liczbę powtórzeń w cyklu i inne parametry związane z wykorzystaniem podanych narzędzi. Wykonawca może przedstawić różne rozwiązania ATL, BTL, także te z zakresu ambient marketingu jako niestandardowe, jednorazowe realizacje marketingowe, łączące dziedziny ATL i BTL. Wskazane przez Wykonawcę w ofercie narzędzia dodatkowe powinny mieć charakter wzmacniający i uzupełniający zasięg kampanii informacyjno-promocyjnej. Zadanie II - organizacja cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów), w tym: 1) Organizacja 33 spotkań (1 w miesiącu) o charakterze informacyjno-warsztatowym na poziomie lokalnym (powiatów) w województwach: lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim, podlaskim i warmińsko-mazurskim. 2) Przedstawienie przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego dokładnych lokalizacji spotkań - Zamawiający może zażądać zmiany poszczególnych lokalizacji. 3) Zapewnienie uczestnictwa w każdym spotkaniu co najmniej 20 osób, z poniższych grup: przedsiębiorcy z branży spożywczej, obecni i potencjalni producenci produktów ekologicznych, przedstawiciele samorządów (powiatów i gmin) zajmujący się rolnictwem oraz promocją, przedstawiciele mediów lokalnych. 4) Zapewnienie na każde spotkanie minimum 4 prelekcji oraz panelu dyskusyjnego i części warsztatowej - wśród prelegentów należy uwzględnić: eksperta IUNG, eksperta ds. techniki/technologii branżowej, eksperta ds. przetwórstwa ekologicznego, eksperta ds. pozyskiwania środków na inwestycje. 5) Przygotowanie na każde spotkanie dokładnej agendy oraz ustalenie z Zamawiającym tematyki spotkania. 6) Zapewnienie odpowiedniej sali oraz obsługi technicznej (minimum nagłośnienie, rzutnik, ekran, flipchart) przedstawionej do akceptacji przez Zamawiającego. 7) Zapewnienie cateringu na bazie ekologicznych produktów. Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 2 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wskazane zamówienie jest finansowane w ramach projektu: pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vena Art Sp. z o.o., ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 579000,00
Oferta z najniższą ceną: 579000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 579000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- Dostawa wapna nawozowego dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach
- Zakup i dostawa 1 szt. nowego samochodu elektrycznego dostawczego o DMC przekraczającej 3,5 tony, ale nieprzekraczającej 12 ton z zabudową skrzyniową, samowyładowczą z metalową nadstawką i plandeką.
- Wykonanie usługi zbioru zbóż i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia na 2025 rok
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach"- postępowanie powtórzone
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 7 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia kampanii reklamowych
- Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
- Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części.
- Zlecenie organizacji cyklu dwóch plenerowych wydarzeń na terenie województwa zachodniopomorskiego pn. "Letni Festiwal Innowacji"
- Usługa publikacji artykułów prasowych.
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.