eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › przebudowa dróg lokalnych w Dubowie



Ogłoszenie z dnia 2005-12-16

POZYCJA 66541

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: przebudowa dróg lokalnych w Dubowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Suwałki, do kontaktów: Zygmunt Szutkiewicz - (087) 566 78 55, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, fax 087 5628098, e-mail: przetargi@um.suwalki.pl, www.um.suwalki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, sprawy merytoryczne - Alicja Charmuszko - pokój nr 12 sprawy techniczne - Jarosław Grabiński -pokój nr 14, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. (087) 566 78 55, fax (087) 566 84 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, Alicja Charmuszko - pokój nr 12, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. (087) 566 78 55, fax (087) 566 84 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, Alicja Charmuszko - pokój nr 12, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. (087) 566 78 55, fax (087) 566 84 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg lokalnych w Dubowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg lokalnych w Dubowie o łącznej długości 3 500 m: -Roboty przygotowawcze -Wykonanie podbudowy -Wykonanie nawierzchni asfaltowej,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Suwałki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przebudowa dróg lokalnych w Dubowie o łącznej długości 3 500 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 140,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 15 pracowników. 3.Posiadają przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 3 osób. 4.Wykonawca ma potwierdzić oświadczeniem dostęp do wytwórni mas bitumicznych i laboratorium drogowego. 5.Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwu robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, każda o wartości co najmniej 1,0 milion PLN stanowiących równowartość 247 109 EUR. 6.Średnie roczne obroty wykonawcy w robotach drogowych w ostatnich 3 latach powinny wynosić co najmniej 1 500 000 zł co stanowi równowartość 370 663 Euro. 7.Wykonawca powinien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000 PLN co stanowi równowartość 98 843 Euro, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 PLN co stanowi równowartość 98 843 Euro. 8.Wykonawca powinien spełniać warunki zawarte w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.02.2006, cena - 50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.02.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.02.2006, godzina 11:00, Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach ul. Sejńska 82, pokój nr 105.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Program Phare 2003/005-710.01.02 Inicjatywa III Małe projekty infrastrukturalne w gminach hutniczych Projekt 2003/005-710.01.02.SU.02. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.