Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-02
Lubliniec: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych. Nr sprawy DZP-751/07A/2013
Numer ogłoszenia: 66515 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych. Nr sprawy DZP-751/07A/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2.Zamówienie podzielone jest na 4 części: Część I - sprzęt i materiały medyczne niesterylne; Część II - łóżka szpitalne; Część III - pasy do unieruchamiania pacjentów; Część IV - sprzęt medyczny; Szczegółowy opis poszczególnych części zamieszczony jest w załączniku nr 1..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany umowy z zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia (max do 20% wartości zamówienia) oraz zmniejszenia poszczególnych cen jednostkowych w tym również tzw. okresy promocyjne. 2. W szczególnych nie dających się przewidzieć przypadkach (np.: wstrzymanie produkcji, zmiana polityki gospodarczej państwa) istnieje możliwość uzgodnienia przez strony niniejszej umowy wymiany towaru na asortyment innego producenta - lecz nie gorszej jakości z zachowaniem tej samej lub niższej ceny i wszystkich innych parametrów przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej umowie. 3. Wyżej wymienione zmiany umowy są dopuszczalne bez pisemnej zmiany umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za towar stanowiący przedmiot niniejszej umowy. 5. Dopuszcza się zmianę cen określonych w załączniku Nr 1 w przypadku zmiany stawek podatkowych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php/zamowienia-2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4, tel. 34/ 353 28 19 oraz e-mail: zp_wsnlc@gazeta.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13-14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt i materiały medyczne niesterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis poszczególnych części zamieszczony jest w załączniku nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 38.42.30.00-6, 39.14.31.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: łóżka szpitalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko szpitalne dwuczęściowe, o stałej wysokości leża, w pełni dostosowany do wymogów szpitalnych. Konstrukcja leża siatkowa, spawana do ramy zapewniająca optymalną sztywność. Szczyty głowy i nóg z wypełnieniem meblowym, łatwe do wyjęcia z ramy, dzięki czemu szybko i sprawnie można zmienić w łóżko reanimacyjne. Wymiary całkowite 95x212cm, wymiary leża 90x195cm, powierzchnia leża dwuczęściowa, ruchoma sekcja plecowa regulowana mechanizmem zapadkowym, 4 antystatyczne kółka z hamulcami. - ilość szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pasy do unieruchamiania pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasy do unieruchamiania pacjenta,zapinane na magnetyczny klucz, estetycznie wykonane ze 100% poliestru, wytrzymałe, odporne na uszkodzenia, dodatkowo wzmocnione na całej długości, otwory zabezpieczone metalowymi oczkami odpornymi na korozję, zapięcia otwierane przy pomocy kluczy magnetycznych. Pasy z możliwością czyszczenia środkami chemicznymi oraz sterylizacją w autoklawie. Zestaw składa się z uprzęży na klatkę piersiową, pasa unieruchamiającego nadgarstki oraz pasa unieruchamiającego kostki. Zestawy w rozmiarze S, M lub L - ilość 6 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parawan medyczny wyprodukowany z metalu o lekkiej konstrukcji pokryty farbą proszkową, wysokość 190cm, szerokość 100cm - ilość szt. 4 2. Statyw na kroplówki, 4- wieszakowy, na kółkach, z regulacją wysokości, biały, pokryty farbą proszkową oraz powłoką galwaniczną zapewniającą trwałość - ilość szt. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby PSSE w Iławie
- DOSTAWA POMPY DO KONTRAPULSACJI WEWNĄTRZAORTALNEJ
- Dostawa wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie
- Dostawa bielizny szpitalnej
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





