Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Kielce: Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Chorwacji
Numer ogłoszenia: 66495 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce , Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Chorwacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki autokarowej do Chorwacji dla grupy 171 osób w dwóch turach: I tura: 10-15 września 2016 r. dla 107 osób, II tura: 17-22 września 2016 r. dla 64 osób. 2. Liczba uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu łącznie w dwóch turach o 10 osób, bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Ostateczna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 4 dni przed planowanym terminem każdej z tur wycieczki. 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia jest zobowiązany m.in. do: a) zorganizowania i przeprowadzenia autokarowej wycieczki do Chorwacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w Załączniku nr 1 do siwz oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem wycieczki; b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki najpóźniej na 3 dni przed terminem wycieczki, zawierającego w szczególności: - opis bazy noclegowej - miejsca i warunki zakwaterowania (w tym nazwy hoteli/pensjonatów i ich kategorię); - opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru/autokarów); - program wycieczki, uwzględniający minimalny wymagany zakres zamówienia, określony w Załączniku nr 1 do siwz, c) rezerwacji i opłacenia biletów wstępów; d) zapewnienia transportu w trakcie wycieczki do zwiedzanych obiektów; e) zapewnienia uprawnionego zapewnienie uprawnionych przewodników lokalnych oraz pilota w każdym z autokarów, realizującego program wycieczki; f) wykupienia pakietu ubezpieczenia KL i NNW dla każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej: 10.000 euro - KL, 7.000 PLN - NNW, 200 euro - bagaż. 4. Szczegółowy minimalny zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do siwz. 5. Warunki i sposób realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. 2016 r., poz. 187) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
kk
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII siwz; b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - standard obiektów zakwaterowania - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach o których mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kielce, Wydział Organizacyjny, Biuro Zamówień Publicznych, 25-303 Kielce, Rynek 1, pok. nr 141, tel./fax.: 41-36-76-141..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Kielce, Biuro Obsługi Interesantów, Rynek 1 - parter, 25-303 Kielce..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa konsoli do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej IABP wraz z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala zespolonego w Kielcach
- Remont wyniesionego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 728 w m. Gnieździska km 129+672
- Dostawa ekranów interaktywnych dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Przebudowa DW 757 w m. Przyborowice
- Wykonanie usługi dla zadania pn. : "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 30 sztuk parkomatów w Podstrefie B w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025 r.
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025 r.
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Chów i hodowla bydła - transfer wiedzy z nauki do praktyki" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników KRUS
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na sympozjum, kongres i targi
- "Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.