Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Józefów: BUDOWA SIECI TELEINFORMATYCZNEJ DLA MIASTA JÓZEFOWA
Numer ogłoszenia: 66476 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI TELEINFORMATYCZNEJ DLA MIASTA JÓZEFOWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizacji obejmuje: 1. Budowę szkieletu sieci w technologii mikrokanalizacji światłowodowej (20 km). 2. Wykonanie głównego punktu dystrybucyjnego (GPD) i 19 węzłów aktywnych sieci (ATN) w jednostkach użyteczności publicznej (JUP). 3. Instalacja 12 wewnętrznych i 7 zewnętrznych infomatów zlokalizowanych w JUP 4. Dostawa i uruchomienie systemu telefonii IP na potrzeby jednostek użyteczności publicznej i Urzędu Miasta Józefowa 5. Przełączenie istniejącego systemu transmisji monitoringu wizyjnego miasta Józefowa do nowo wykonanej infrastruktury i demontaż starego okablowania. 6. Dostawę i utrzymanie przez okres 5 lat pakietu usług dostępowych klasy operatorskiej wraz z SLA obejmujących: połączenie do sieci Internet o symetrycznej prędkości netto 20 Mb/s, połączenie do systemu telefonii VoIP (SIP trunk) dla 20 równoczesnych połączeń telefonicznych (z wyłączeniem opłat za wykonane połączenia). 7. Udzielenie 5-letniej gwarancji systemowej producenta na wybudowaną sieć światłowodową, 5-letniej gwarancji producenta na newralgiczne urządzenia aktywne oraz 5-letniej gwarancji wykonawcy na wykonane prace i dostarczone pozostałe urządzenia. 8. Dokonanie z przedstawicielami JUP uzgodnień zakresu i sposobu przyłączenia do sieci szerokopasmowej oraz wykonanie uzgodnionej integracji (dostęp do Internetu, telefonia VoIP) 9. Wystąpienie w imieniu UM Józefowa do UKE o przydział puli numeracyjnej dla systemu VoIP W okresie udzielonej pięcioletniej gwarancji na wykonane prace Wykonawca zapewni serwis systemu w zakresie: 1. Monitoring sieci w systemie 24/7 w zakresie: a) prowadzenie stałego, zdalnego nadzoru parametrów: dostępności urządzeń w protokole IP, aktualnej wykorzystanej przepływności sieci (utylizacji interfejsów sieciowych) aktualnej utylizacji łącza dostępowego do sieci Internet, b) odbierania i obsługi automatycznie generowanych zdarzeń alarmowych pochodzących z systemu monitorowania warunków środowiskowych: zaniku i powrotu zasilania węzła, otwarcia szafy węzła c) obsługi alarmów i komunikatów urządzeń systemu transmisji, serwerów, UTM. Obsługa alarmów pochodzących z urządzeń IP prowadzona będzie w systemie monitorowania zainstalowanym na platformie serwerowej GPD. System pracował będzie w topologii klient-serwer umożliwiając podłączenie zdalne. Monitorowanie parametrów sieci odbywało się będzie lokalnie - na stacji operatora, zlokalizowanej w pomieszczeniu informatyka UM Józefowa oraz zdalnie za pomocą zestawionej sesji VPN pomiędzy UTM w sieci szerokopasmowej a routerem Wykonawcy. 2. Zarządzanie infrastrukturą w zakresie: a) dokonywania zmian w konfiguracji logicznej, a w razie potrzeby, również fizycznej urządzeń; b) utrzymywanie kontaktów z podmiotami które uczestniczą w eksploatacji sieci, tj: Zamawiającym, kierownikami JUP, dzierżawcami nieruchomości, dostawcami mediów, serwisami zewnętrznymi, serwisantami sprzętu objętego gwarancją on-site producenta; c) uruchamiania i konfiguracji nowych usług związanych z wykorzystaniem sieci szerokopasmowej przez Zamawiającego; Zdalne zarządzanie konfiguracją sieci realizowane będzie analogicznie jak monitorowanie. Równoczesny dostęp do systemu zarządzania posiadał będzie Wykonawca i Zamawiający, w szczególności: Zamawiający - na stacji zarządzania dostarczonej w ramach projektu, Wykonawca - na urządzeniach własnych w centrum zarządzania siecią. 3. Utrzymanie połączenia z siecią Internet. Stykiem sieci szerokopasmowej z siecią Internet będzie główny punkt dystrybucyjny (GPD), zlokalizowany w budynku UM Józefowa. Wszelkie połączenia użytkowników sieci z Internetem powinny przechodzić przez zintegrowane urządzenie bezpieczeństwa (UTM). Zamawiający dopuszcza dostarczenie łącza internetowego do GPD lub jednego z najbliższych GPD węzłów i wykorzystanie wybudowanych włókien światłowodowych. Minimalne wymagane parametry dostępu: a) symetryczna prędkość netto 20 Mbps; b) dostępne 32 adresy publiczne IP przydzielone z puli operatora (PA); c) usługa SIP trunking dla co najmniej 20 równoczesnych połączeń; d) monitorowanie stanu połączenia w systemie ciągłym przez całodobowe centrum nadzoru sieci operatora telekomunikacyjnego zestawiającego połączenie; e) styk operatora w standardzie Ethernet 1000Base-TX, f) możliwość natychmiastowego (bez potrzeby wymiany urządzeń) uruchomienia: wyższej prędkości dostępowej - do 150 Mbps symetrycznie netto, obsługi protokołu BGP i rozgłaszania pozyskanej przez Zamawiającego własnej puli publicznych adresów IP (PI), usługi SIP trunking dla co najmniej 50 równoczesnych połączeń. Uruchomienie usługi nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, za wyjątkiem naliczenia opłaty abonamentowej za uruchomione usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.23.23.20 - Kablowe linie nadawcze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 60000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy posiadali będą ważną koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że : a) zrealizowali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: jedno zamówienie polegające na budowie sieci światłowodowej o długości co najmniej 10 km w technologii mikrokanalizacji ; b) zrealizowali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie co najmniej: jedno zamówienie polegające na budowie i uruchomieniu sieci szerokopasmowej złożonej z min. 8 węzłów dystrybucyjnych, w której uruchomiono usługi: dostępu do internetu, monitoringu wizyjnego oraz wewnętrznej telefonii VoIP; jedno zamówienie obejmujące dostawę i utrzymanie przez okres min. 2 lat łącza do sieci Internet o symetrycznej przepustowości netto min. 20 Mb/s; jedno zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę systemu monitoringu wizyjnego miasta złożonego z co najmniej 12 punktów kamerowych w technologii IP, w którym transmisja odbywała się po włóknach światłowodowych; jedno zamówienie polegające na dostawie systemu ochrony styku z siecią Internet klasy UTM. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższe warunki spełnili łącznie. Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy: dysponują wymienionymi niżej osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia,: Kierownik Robót telekomunikacyjnych - winien posiadać następujące kwalifikacje: 1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach liniowych z zakresu budowy sieci zrealizowanej w terenie miejskim, w tym co najmniej 3 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w tym zakresie 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót Drogowych winien posiadać następujące kwalifikacje 1) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami drogowymi, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót Elektrycznych winien posiadać następujące kwalifikacje : 1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy/przebudowy sieci i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami elektrycznymi, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót Budowlanych winien posiadać następujące kwalifikacje: 1) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Instalator systemu mikrokanalizacji światłowodowej (co najmniej 4 osoby) - winien posiadać następujące kwalifikacje: posiadać aktualny certyfikat ukończenia kursu instalatora systemu mikrokanalizacji światłowodowej wystawiony przez producenta zaoferowanego systemu lub jego autoryzowane centrum szkoleniowe. Inżynier bezpieczeństwa, posiadający aktualny certyfikat autoryzacyjny w zakresie instalacji i konfiguracji zaoferowanego urządzenia UTM, wystawiony przez producenta systemu lub jego autoryzowane centrum szkoleniowe Specjalista ds. monitoringu powinien posiadać licencję drugiego stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego. Wszyscy specjaliści wymagani w ofercie powinni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. Obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej państwami członkowskimi, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w załączniku nr IV do dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych (Dz. Urz. UE L 255 z 30.09.2005, str. 22, z późn. zm.) mogą wykonywać funkcje wymagające posiadania uprawnień budowlanych o ile ich kwalifikacje zostały potwierdzone uznaje się te kwalifikacje na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, średni roczny przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów równe, co najmniej: 2 000 000 złotych Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełnili powyższy warunek . Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych we wniosku na zasadzie spełnia/ nie spełnia. b) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000 złotych. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z nich posiadał ubezpieczenie OC w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do wniosku lub do oferty, 2. Obliczenie ceny oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. W razie zaistnienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć przy zawieraniu Umowy, a które mogą skutkować niemożnością dotrzymania terminów określonych w ust. 2, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego na piśmie o ich wystąpieniu i ustaniu. 7. Jeśli Wykonawca zgodnie z ust. 6 zawiadomi o wystąpieniu wskazanych tam okoliczności, wówczas strony uzgodnią nowe terminy wykonania etapów robót, które w stosunku do terminów poprzednich mogą być przesunięte o czas nie dłuższy niż czas trwania okoliczności, o których mowa w ust. 6. Natomiast w przypadku braku takiego zawiadomienia ze strony Wykonawcy, będzie on zobowiązany do dotrzymania terminów dotychczasowych, niezależnie od wystąpienia wyżej wskazanych okoliczności. 8. Ustalenie, zgodnie z ust. 7, nowych terminów wykonania robót, musi nastąpić w formie pisemnej i będzie stwierdzone Protokołem Uzgodnień, którego podpisanie może nastąpić po potwierdzeniu przez Zamawiającego okoliczności na które powołuje się Wykonawca. 9. W celu uniknięcia wątpliwości strony przyjmują, że okoliczności pogody z którymi przy zachowaniu należytej staranności Wykonawca winien był się liczyć przy podpisywaniu Umowy nie zaliczają się do tych, o których mowa w ust. 6. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 , jednak nie więcej niż na okres do dnia 30 listopada 2013 r. ,w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu umowy; b)w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym. 11.W sytuacji jak w ust. 10 strony ustalą nowy, możliwie najkrótszy, termin zakończenia prac objętych niniejszą umową. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na roboty budowlane, cena brutto wskazana w Umowie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki tego podatku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, Biuro Obsługi Klienta, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, Biuro Obsługi Klienta, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.1. Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Bieżąca konserwacja w budynkach komunalnych Miasta Józefowa - usługi konserwacji budowlanej, elektrycznej i sanitarnej (3 części)
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Hamernia gm. Józefów
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





