eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówBUDOWA SIECI TELEINFORMATYCZNEJ DLA MIASTA JÓZEFOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Józefów: BUDOWA SIECI TELEINFORMATYCZNEJ DLA MIASTA JÓZEFOWA
Numer ogłoszenia: 66476 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI TELEINFORMATYCZNEJ DLA MIASTA JÓZEFOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizacji obejmuje: 1. Budowę szkieletu sieci w technologii mikrokanalizacji światłowodowej (20 km). 2. Wykonanie głównego punktu dystrybucyjnego (GPD) i 19 węzłów aktywnych sieci (ATN) w jednostkach użyteczności publicznej (JUP). 3. Instalacja 12 wewnętrznych i 7 zewnętrznych infomatów zlokalizowanych w JUP 4. Dostawa i uruchomienie systemu telefonii IP na potrzeby jednostek użyteczności publicznej i Urzędu Miasta Józefowa 5. Przełączenie istniejącego systemu transmisji monitoringu wizyjnego miasta Józefowa do nowo wykonanej infrastruktury i demontaż starego okablowania. 6. Dostawę i utrzymanie przez okres 5 lat pakietu usług dostępowych klasy operatorskiej wraz z SLA obejmujących: połączenie do sieci Internet o symetrycznej prędkości netto 20 Mb/s, połączenie do systemu telefonii VoIP (SIP trunk) dla 20 równoczesnych połączeń telefonicznych (z wyłączeniem opłat za wykonane połączenia). 7. Udzielenie 5-letniej gwarancji systemowej producenta na wybudowaną sieć światłowodową, 5-letniej gwarancji producenta na newralgiczne urządzenia aktywne oraz 5-letniej gwarancji wykonawcy na wykonane prace i dostarczone pozostałe urządzenia. 8. Dokonanie z przedstawicielami JUP uzgodnień zakresu i sposobu przyłączenia do sieci szerokopasmowej oraz wykonanie uzgodnionej integracji (dostęp do Internetu, telefonia VoIP) 9. Wystąpienie w imieniu UM Józefowa do UKE o przydział puli numeracyjnej dla systemu VoIP W okresie udzielonej pięcioletniej gwarancji na wykonane prace Wykonawca zapewni serwis systemu w zakresie: 1. Monitoring sieci w systemie 24/7 w zakresie: a) prowadzenie stałego, zdalnego nadzoru parametrów: dostępności urządzeń w protokole IP, aktualnej wykorzystanej przepływności sieci (utylizacji interfejsów sieciowych) aktualnej utylizacji łącza dostępowego do sieci Internet, b) odbierania i obsługi automatycznie generowanych zdarzeń alarmowych pochodzących z systemu monitorowania warunków środowiskowych: zaniku i powrotu zasilania węzła, otwarcia szafy węzła c) obsługi alarmów i komunikatów urządzeń systemu transmisji, serwerów, UTM. Obsługa alarmów pochodzących z urządzeń IP prowadzona będzie w systemie monitorowania zainstalowanym na platformie serwerowej GPD. System pracował będzie w topologii klient-serwer umożliwiając podłączenie zdalne. Monitorowanie parametrów sieci odbywało się będzie lokalnie - na stacji operatora, zlokalizowanej w pomieszczeniu informatyka UM Józefowa oraz zdalnie za pomocą zestawionej sesji VPN pomiędzy UTM w sieci szerokopasmowej a routerem Wykonawcy. 2. Zarządzanie infrastrukturą w zakresie: a) dokonywania zmian w konfiguracji logicznej, a w razie potrzeby, również fizycznej urządzeń; b) utrzymywanie kontaktów z podmiotami które uczestniczą w eksploatacji sieci, tj: Zamawiającym, kierownikami JUP, dzierżawcami nieruchomości, dostawcami mediów, serwisami zewnętrznymi, serwisantami sprzętu objętego gwarancją on-site producenta; c) uruchamiania i konfiguracji nowych usług związanych z wykorzystaniem sieci szerokopasmowej przez Zamawiającego; Zdalne zarządzanie konfiguracją sieci realizowane będzie analogicznie jak monitorowanie. Równoczesny dostęp do systemu zarządzania posiadał będzie Wykonawca i Zamawiający, w szczególności: Zamawiający - na stacji zarządzania dostarczonej w ramach projektu, Wykonawca - na urządzeniach własnych w centrum zarządzania siecią. 3. Utrzymanie połączenia z siecią Internet. Stykiem sieci szerokopasmowej z siecią Internet będzie główny punkt dystrybucyjny (GPD), zlokalizowany w budynku UM Józefowa. Wszelkie połączenia użytkowników sieci z Internetem powinny przechodzić przez zintegrowane urządzenie bezpieczeństwa (UTM). Zamawiający dopuszcza dostarczenie łącza internetowego do GPD lub jednego z najbliższych GPD węzłów i wykorzystanie wybudowanych włókien światłowodowych. Minimalne wymagane parametry dostępu: a) symetryczna prędkość netto 20 Mbps; b) dostępne 32 adresy publiczne IP przydzielone z puli operatora (PA); c) usługa SIP trunking dla co najmniej 20 równoczesnych połączeń; d) monitorowanie stanu połączenia w systemie ciągłym przez całodobowe centrum nadzoru sieci operatora telekomunikacyjnego zestawiającego połączenie; e) styk operatora w standardzie Ethernet 1000Base-TX, f) możliwość natychmiastowego (bez potrzeby wymiany urządzeń) uruchomienia: wyższej prędkości dostępowej - do 150 Mbps symetrycznie netto, obsługi protokołu BGP i rozgłaszania pozyskanej przez Zamawiającego własnej puli publicznych adresów IP (PI), usługi SIP trunking dla co najmniej 50 równoczesnych połączeń. Uruchomienie usługi nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, za wyjątkiem naliczenia opłaty abonamentowej za uruchomione usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.23.23.20 - Kablowe linie nadawcze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 60000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy posiadali będą ważną koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że : a) zrealizowali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: jedno zamówienie polegające na budowie sieci światłowodowej o długości co najmniej 10 km w technologii mikrokanalizacji ; b) zrealizowali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie co najmniej: jedno zamówienie polegające na budowie i uruchomieniu sieci szerokopasmowej złożonej z min. 8 węzłów dystrybucyjnych, w której uruchomiono usługi: dostępu do internetu, monitoringu wizyjnego oraz wewnętrznej telefonii VoIP; jedno zamówienie obejmujące dostawę i utrzymanie przez okres min. 2 lat łącza do sieci Internet o symetrycznej przepustowości netto min. 20 Mb/s; jedno zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę systemu monitoringu wizyjnego miasta złożonego z co najmniej 12 punktów kamerowych w technologii IP, w którym transmisja odbywała się po włóknach światłowodowych; jedno zamówienie polegające na dostawie systemu ochrony styku z siecią Internet klasy UTM. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższe warunki spełnili łącznie. Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy: dysponują wymienionymi niżej osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia,: Kierownik Robót telekomunikacyjnych - winien posiadać następujące kwalifikacje: 1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach liniowych z zakresu budowy sieci zrealizowanej w terenie miejskim, w tym co najmniej 3 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w tym zakresie 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót Drogowych winien posiadać następujące kwalifikacje 1) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami drogowymi, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót Elektrycznych winien posiadać następujące kwalifikacje : 1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy/przebudowy sieci i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami elektrycznymi, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik Robót Budowlanych winien posiadać następujące kwalifikacje: 1) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Instalator systemu mikrokanalizacji światłowodowej (co najmniej 4 osoby) - winien posiadać następujące kwalifikacje: posiadać aktualny certyfikat ukończenia kursu instalatora systemu mikrokanalizacji światłowodowej wystawiony przez producenta zaoferowanego systemu lub jego autoryzowane centrum szkoleniowe. Inżynier bezpieczeństwa, posiadający aktualny certyfikat autoryzacyjny w zakresie instalacji i konfiguracji zaoferowanego urządzenia UTM, wystawiony przez producenta systemu lub jego autoryzowane centrum szkoleniowe Specjalista ds. monitoringu powinien posiadać licencję drugiego stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego. Wszyscy specjaliści wymagani w ofercie powinni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. Obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej państwami członkowskimi, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w załączniku nr IV do dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych (Dz. Urz. UE L 255 z 30.09.2005, str. 22, z późn. zm.) mogą wykonywać funkcje wymagające posiadania uprawnień budowlanych o ile ich kwalifikacje zostały potwierdzone uznaje się te kwalifikacje na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, średni roczny przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów równe, co najmniej: 2 000 000 złotych Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełnili powyższy warunek . Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych we wniosku na zasadzie spełnia/ nie spełnia. b) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000 złotych. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z nich posiadał ubezpieczenie OC w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do wniosku lub do oferty, 2. Obliczenie ceny oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. W razie zaistnienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć przy zawieraniu Umowy, a które mogą skutkować niemożnością dotrzymania terminów określonych w ust. 2, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego na piśmie o ich wystąpieniu i ustaniu. 7. Jeśli Wykonawca zgodnie z ust. 6 zawiadomi o wystąpieniu wskazanych tam okoliczności, wówczas strony uzgodnią nowe terminy wykonania etapów robót, które w stosunku do terminów poprzednich mogą być przesunięte o czas nie dłuższy niż czas trwania okoliczności, o których mowa w ust. 6. Natomiast w przypadku braku takiego zawiadomienia ze strony Wykonawcy, będzie on zobowiązany do dotrzymania terminów dotychczasowych, niezależnie od wystąpienia wyżej wskazanych okoliczności. 8. Ustalenie, zgodnie z ust. 7, nowych terminów wykonania robót, musi nastąpić w formie pisemnej i będzie stwierdzone Protokołem Uzgodnień, którego podpisanie może nastąpić po potwierdzeniu przez Zamawiającego okoliczności na które powołuje się Wykonawca. 9. W celu uniknięcia wątpliwości strony przyjmują, że okoliczności pogody z którymi przy zachowaniu należytej staranności Wykonawca winien był się liczyć przy podpisywaniu Umowy nie zaliczają się do tych, o których mowa w ust. 6. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 , jednak nie więcej niż na okres do dnia 30 listopada 2013 r. ,w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu umowy; b)w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym. 11.W sytuacji jak w ust. 10 strony ustalą nowy, możliwie najkrótszy, termin zakończenia prac objętych niniejszą umową. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na roboty budowlane, cena brutto wskazana w Umowie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki tego podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, Biuro Obsługi Klienta, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, Biuro Obsługi Klienta, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.1. Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.