Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Przeworsk: Rozbudowa Komendy i JRG Przeworsk
Numer ogłoszenia: 66420 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przeworsku, ul. Ignacego Krasickiego 7, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 0-16 648 77 81, fax 0-16 649 01 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspprzeworsk.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Komendy i JRG Przeworsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbudowa budynku administracyjno-garażowego I-piętrowego, wym. rozbudowy 11,53m x 13,92 m, część parterowa - 2 boksy garażowe dla wozów strażackich, I piętro - administracja i świetlica oraz przebudowa dachu budynku administracyjno-garażowego, - nadbudowa budynku warsztatowo- garażowego ( o jedną kondygnację z wykorzystaniem nadbudowanej części na cele administracyjne) - wykonanie zjazdu publicznego z ul. I. Krasickiego w Przeworsku - w ciągu drogi publicznej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: Czterdzieści tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. VI pkt. 3 specyfikacji b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 robotę budowlaną o kubaturze minimum 1500 m3 z minimum 2 kondygnacjami o wartości brutto co najmniej 2,5 mln PLN, o charakterze i złożoności porównywalnym, z przedmiotem zamówienia, o której mowa w rozdz. VI pkt. 8 specyfikacji, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z uprawnieniami bez ograniczeń w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej, o których mowa w rozdz. VI pkt 9 specyfikacji. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 1.000.000,00 zł, o której mowa w rozdz. VI pkt 7 specyfikacji, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 10 na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2,5 miliona złotych, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem (za wyjątkiem osób wpisanych w KRS). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, w wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 1.000.000,00. zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 1.000.000,00. zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanej i oddanej do użytkowania w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej l roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o kubaturze minimum 1500 m2 , wysokości min. 2 kondygnacji i wartości brutto co najmniej 2,5 mln. PLN, o charakterze i złożoności porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i wpis do właściwej izby); 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie kontraktowym i deliktowym, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2,5 miliona złotych, wraz z klauzulą należytego wykonania zobowiązania oraz klauzulą odpowiedzialności za działania podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspprzeworsk.binp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przeworsku ul. Ignacego Krasickiego 7 37-200 Przeworsk woj. podkarpackie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przeworsku ul. Ignacego Krasickiego 7 Sekretariat Komendanta Powiatowego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej P 1617R Kańczuga - Jarosław w km 5+822 - 6+456 w m. Rożniatów
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodników na terenie Miasta i Gminy Sieniawa
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1617 R w m. Krzeczowice"
- Budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Zarzecze
- Remont drogi powiatowej Nr P 1581R Droga przez wieś Nowosielce w km 0+010 - 1+625
więcej: przetargi w Przeworsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.