eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawę drobnego sprzętu, fartuchów i podkładów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Przemyśl: Dostawę drobnego sprzętu, fartuchów i podkładów.
Numer ogłoszenia: 66403 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drobnego sprzętu, fartuchów i podkładów..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Drobny sprzęt - 24 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 2 - Papiery termoczułe - 17 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 3 - Elektrody j.u. - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 4 - Żele do USG i EKG - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 5 - Worki oddechowe - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 6 - Moździerz - 1 pozycja asortymentowa w ilości 9 szt.; Zad. 7 - Przecinak do tabletek - 1 pozycja asortymentowa w ilości 25 szt.; Zad. 8 - Opaski uciskowe automatyczne - 1 pozycja asortymentowa w ilości 505 szt.; Zad. 9 - Wagi lekarskie - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 10 - Microsamplery - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 600 szt.; Zad. 11 - Fartuchy, serwety i maski - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.12 - Fartuchy i prześcieradła - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 13 - Pokrowce - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 14 - Płachty do przesuwania pacjenta - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 15 - Akcesoria przeciwodleżynowe - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 16 - Kuwety metalowe - 2 pozycje asortymentowe w różnych pozycjach; Zad. 17 - Miska plastikowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 272 szt.; Zad. 18 - Koperty powietrzne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 19 - Elektrody do diatermi - 1 pozycja asortymentowa w ilości 5 000 szt.; Zad. 20 - Ubiory dla pracowni cytostatycznej - 8 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00 - 33.31.00.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby - osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Ewentualne zadawanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 5. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone treścią załączników do SIWZ - w formie pisemnej i o treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 8. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostanie niezmieniona, a cena brutto ulegnie zmianie o wielkość proporcjonalną do zmienionej stawki podatku VAT. W takim przypadku wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnego oświadczenia dołączając go do pierwszej faktury, którą obciąży Zamawiającego zaraz po dokonaniu zmiany cen i poda dane publikacji aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki VAT. 9. W razie wątpliwości co do treści złożonej oferty i asortymentu zawartego w załączniku nr 3 SIWZ Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia o przysłanie próbek asortymentu celem weryfikacji. 10. W przypadku wyboru oferty na zadanie 9 - Wagi lekarskie - wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wag, które muszą posiadać następujące oznakowanie: - znak CE; - znak metrologiczny M; - klasa dokładności wag; - rok legalizacji; - numer jednostki notyfikowanej. 11. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi więc wskazać w ofercie (zał. nr 1 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 7. Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego - dot. wyr. med. - w przypadkach wymaganych prawem 8. W przypadku jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie producenta danego asortymentu. 9. Materiały firmowe - w szczególności foldery lub katalogi lub ulotki potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów określonych przez zamawiającego. Materiały firmowe muszą być sporządzone w języku polskim - dotyczy każdej pozycji w zadaniach nr 9 - 15, 19 i 20. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6,7,8 i 9 powinny być opisane, którego zadania i pozycji asortymentowej dotyczą. 11. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 12. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winna być podpisana przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5,6,7,8,9,11 i 12 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl woj. podkarpackie, tel.: (016) 677 50 65, tel./fax: (016) 677 50 64 Dział Zamówień Publicznych..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: lok. sekretariat w budynku D pok. 232.Otwarcie ofert o godz. 1000 w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna - budynek D pok. 228 a..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Drobny sprzęt - 24 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papiery termoczułe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Papiery termoczułe - 17 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektrody j.u..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Elektrody j.u. - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żele do USG i EKG.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Żele do USG i EKG - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Worki oddechowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Worki oddechowe - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Moździerz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Moździerz - 1 pozycja asortymentowa w ilości 9 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przecinak do tabletek.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Przecinak do tabletek - 1 pozycja asortymentowa w ilości 25 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opaski uciskowe automatyczne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Opaski uciskowe automatyczne - 1 pozycja asortymentowa w ilości 505 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wagi lekarskie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Wagi lekarskie - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Microsamplery.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Microsamplery - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 600 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Fartuchy, serwety i maski.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Fartuchy, serwety i maski - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Fartuchy i prześcieradła.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.12 - Fartuchy i prześcieradła - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pokrowce.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 - Pokrowce - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płachty do przesuwania pacjenta.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 - Płachty do przesuwania pacjenta - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Akcesoria przeciwodleżynowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - Akcesoria przeciwodleżynowe - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kuwety metalowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 - Kuwety metalowe - 2 pozycje asortymentowe w różnych pozycjach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Miska plastikowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 - Miska plastikowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 272 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Koperty powietrzne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 - Koperty powietrzne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Elektrody do diatermi.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 - Elektrody do diatermi - 1 pozycja asortymentowa w ilości 5 000 szt.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Ubiory dla pracowni cytostatycznej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 - Ubiory dla pracowni cytostatycznej - 8 pozycji asortymentowych w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.