eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Budowa ul. Gawędy w Miastku- część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Miastko: Budowa ul. Gawędy w Miastku- część II
Numer ogłoszenia: 66394 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, fax 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Gawędy w Miastku- część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Gawędy w Miastku - część II wraz z budową kanalizacji deszczowej w oparciu o projekt budowlany w zakresie dopełnienia etapu II i III opisanego w opisie technicznym projektu. Część II przebudowy ul. Gawędy obejmuje w szczególności przebudowę: łącznika I w km 0+010 (istniejąca nawierzchnia) do km 0+079; łącznika II od studni D13 do km 0+134; łącznik III od wysokości wpustów ściekowych W 32, W 33 do km 0+102. W skład przebudowy ulic wchodzi także budowa chodników wzdłuż przebudowywanej ulicy, wykonanie oznakowania pionowego. Zamówienie obejmuje także roboty związane z rozebraniem i odtworzeniem istniejących nawierzchni w zakresie niezbędnym do prawidłowego połączenia ich z nowo budowanymi nawierzchniami i sieciami. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w przebudowywanych ulicach tj: łącznik I od podłączenia do studni D16 do studni D17 włącznie; łącznik II podłączenie do studni D 13 do D 15; łącznik III podłączenie do studni D 18 do D 19 - wraz z przynależnymi dla studni D15 - D 17, D 19 studzienkami ściekowymi. Tereny po wykonanych robotach należy obsypać ziemią urodzajną i obsiać trawą. Szczegóły zakresu zostały przedstawione w projekcie budowlanym. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem: Szczegółowo zakres robót objętych zamówieniem jest opisany (stosownie do art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych) za pomocą dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy P.z.p. W skład zamówienia uzupełniającego zamawiający przewiduje wykonanie przebudowy ulicy Podlaskiej wraz z budową kanalizacji deszczowej od km 0+100 do km 0+200

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 1 P.z.p Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy stosownie do art. 22 ust.1 u.P.z.p. spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 2.1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane dotyczące budowy, remontu budynku o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto - rozumiane jako zamówienie zrealizowane na podstawie jednorazowo zawartej umowy; 2.3). dysponują następującymi niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami: - środek transportowy min 12 ton- (wymagana min. 1szt.) - koparko - ładowarka (wymagana min. 1szt.) 2.4).dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne tj: - ośmioosobowa brygada robocza; - osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej i będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 2.5).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagania minimalne: 1. posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie odpowiadającej co najmniej 70% ceny brutto złożonej oferty 2.6). nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.; 2.7). zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie stosownie do art. 23 u.P.z.p. (na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki zawarte w pkt. 2 muszą spełniać w sposób następujący: a). wymienione w poz. 2.1); 2.2); 2.3); 2.4); 2.5); 2.7) muszą być spełnione łącznie; b). wymienione w poz. 2.6). muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. SIWZ i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a tym samym i odrzuceniem jego oferty. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający wykonane roboty budowlane dotyczące budowy, przebudowy drogi o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto - rozumiane jako zamówienie zrealizowane na podstawie jednorazowo zawartej umowy. 3). dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie wymienionym w poz. 2.2) wystawione przez zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie. 4). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji Wykonawcy; 5). oświadczenie o dysponowaniu osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia; 6). kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjnej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 7). oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art.24 ust.1 i ust.2 u.P.z.p. 8). oświadczenie Wykonawcy stosownie do art.44 u.P.z.p. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 u.P.z.p. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 9). pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 10). dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisane przez wszystkich Wykonawców) - w formie oryginału; 11). wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 12). kosztorys ofertowy - w formie oryginału. 13). harmonogram rzeczowo-finansowy Sposób załączenia do oferty dokumentów lub oświadczeń wymienionych w części III ogłoszenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. dokumenty wymienione w poz. 1); 7). Wykonawcy załączą osobno; 2. dokumenty wymienione w poz. 2); 3); 4); 5); 6); 8); 9). 14) Wykonawcy mogą przedłożyć alternatywnie albo jako wspólnie, albo wystawione na poszczególnych Wykonawców, z których będzie wynikało łączne spełnienie przez Wykonawców przedmiotowych warunków. 3. dokumenty wymienione w poz. 10); 11); 12); 13); Wykonawcy załączą odpowiednio jako wspólne. Sposób uwierzytelniania dokumentów: 1. Uwierzytelnienie kopii (kserokopii) dokumentów załączonych do oferty może dokonać Wykonawca poprzez opatrzenie ich klauzulą - za zgodność z oryginałem - i własnym podpisem lub osoby upoważnionej na każdej stronie uwierzytelnianego dokumentu, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby uwierzytelniającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem); 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty i oświadczenia sporządzone przez Wykonawcę w formie oryginału zawierające więcej niż jedną stronę należy opatrzyć podpisem i pieczęcią na ostatniej stronie a pozostałe strony powinny być podpisane (parafowane) przez upoważnioną osobę podpisującą dokument. 4. Jeżeli wymagane dokumenty sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do ich złożenia wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zgodnie z art. 96 ust. 3 u. P.z.p. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, o ile Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być jawne. W takim przypadku zastrzeżoną informację należy załączyć do oferty umieszczając ją w dodatkowej wewnętrznej kopercie z oznaczeniem - informacja zastrzeżona dla zamawiającego. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie pełną jawność złożonej oferty. 6. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji podlegających ujawnieniu w trakcie otwarcia ofert tj. ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie ( art. 86 ust. 4 u.P.z.p.). 7. W przypadku, gdy wykonawca uczestniczy w więcej niż jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, zostanie on wykluczony z postępowania, a jego oferty odrzucone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko tel. 059/857-20-81do 86, fax. 059/857-23-68 opłata za specyfikację 45,00 PLN (brutto).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1 pok. nr 19 (sekretariat burmistrza). Termin otwarcia 24/04/2008 godzina 12:15, siedziba Zamawiającego pokój nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.