eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont kotła



Ogłoszenie z dnia 2005-12-15

POZYCJA 66354

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: remont kotła Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, do kontaktów: Piątkowski, ul. Gwarków 9, 04-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6790076 w. 410, fax 022 6790076, e-mail: zp@zusok.com.pl, www.zusok.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kotła. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Remont kapitalny kotła odzysknicowego 15t/h produkcji SES Słowacja zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, ul. Gwarków 9 , 04-459 Warszawa. Kod NUTS: PL127. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.08.2006; data zakończenia: 28.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium na kwotę: 20.000,00zł (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3. Gwarancja na prawidłową pracę kotła na okres minimum 36 m-cy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Zapłata za wykonanie umowy nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dostarczenia faktury i protokolarnego odbioru wykonanych prac. 2. Faktura Wykonawcy będzie opłacana przez Zamawiającego wyłącznie po przedłożeniu przez Wykonawcę dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają niezbędne uprawnienia dozorowe do wytwarzania elementów oraz remontu kotłów parowych. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Udzielą gwarancji na prawidłową pracę kotła w remontowanym zakresie na okres minimum 36 miesięcy. 7. Udokumentują zdolność do sprawnej realizacji kontraktu pod względem technicznym i finansowym przedstawiając: a. sprawozdanie finansowe i jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok ubiegły a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W ten sposób udokumentowany minimalny obrót nie może być niższy niż: 1.000.000,00 zł b. wykaz specjalistycznych urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat usług polegających na remoncie lub modernizacji kotłów parowych o wydajności nie mniej niż 15 ton/h, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Minimalna wartość wykonanego remontu lub modernizacji nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł 8. Ubezpieczenie OC deliktu i kontraktu z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w okresie wykonywania usługi przewidująca sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny wypis/odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku podmiotów występujących wspólnie także umowy regulujące współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółek cywilnych) - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień dozorowych do wytwarzania elementów oraz remontu kotłów parowych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok ubiegły a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Zaświadczenie z właściwego terenowo Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - wydane nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego terenowo ZUS o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat usług polegających na remoncie lub modernizacji kotłów parowych o wydajności nie mniej niż 15 ton/h, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Minimalna wartość wykonanego remontu lub modernizacji nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - waga kryterium 60% termin gwarancji na wymienione elementy ekranów - waga kryterium 20% termin gwarancji na wymienione kanały spalin - waga kryterium 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-47/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.01.2006, cena - 223 PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór w siedzibie zamawiającego w terminie wcześniej uzgodnionym i po dokonaniu opłaty w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.01.2006, godzina 11:30, siedziba zamawiającego, sala audiowizualna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych: Grzegorz Piątkowski, tel. 0-22 679 00 76 w. 410. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.