Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Koronowo: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 66255 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, fax 052 3822562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia: L.p. Rodzaj materiału Jednostka 1. Cement 350 tona 2. Zaprawa tynkarska tona 3. Zaprawa murarska tona 4. Wapno tona 5. Gips budowlany tona 6. Tynk gipsowy tona 7. Gips szpachtlowy tona 8. Klej do ociepleń budynków tona 9. Klej do glazury kg 10. Styropian EPS - 70 m3 11. Styropian EPS - 100 m3 12. Siatka zbrojeniowa do ociepleń budynków m2 13. Cegła pełna szt. 14. Gazobeton 59x24x24 cm szt. 15. Gazobeton 59x24x12 cm szt. 16. Farba emulsyjna zewnętrzna litr 17. Farba emulsyjna wewnętrzna litr 18. Płyn do gruntowania litr 19. Papa termozgrzewalna 4,2-7,5mb rolka 20. Papa termozgrzewalna 5 - 5mb rolka 21. Papa nawierzchniowa 15mb rolka 22. Płyn-środek do konserwacji dachów kg 23. Płyta kartonowo-gipsowe 9,5x1200x2600 szt. 24 Płyta kartonowo-gipsowa 12,5x1200x2600 szt. 25. Płyta kartonowo-gipsowe wodoodporne 12,5x1200x2600 szt. 26. Pręt zbrojeniowy 12 kg 27. Kątownik 50 mm kg 28. Pędzle pierścieniowe szt. 29. Pędzle ławkowce szt. 30. Pędzle krzywikowe szt. 31. Wałki sznurkowe szt. 32. Siatka Leduchowskiego m2 33. Siatka Rabitz m2 Kod CPV: 14100000-2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.10.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania Zamówienia; 1.1.3 znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wskazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty: 1.1.1 Wypełnioną i podpisaną ofertę (wg formularza ofertowego stanowiącego - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - załącznik nr 2 1.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - załącznik nr 2 1.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie - załącznik nr 2 1.1.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.1.6 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3 Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta na zewnątrz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koronowo.pl/?app=przetargi&nid=2144&y=2008&status=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo Sekretariat - pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- "Wrota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne." - 8 części. (II)
- Dostawa agregatów prądotwórczych 2 szt. (Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji OLiOC) - 2 części (II)"
- Dobudowa klatki schodowej wraz z windą oraz przebudowa pomieszczeń administracji w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji)
więcej: przetargi w Koronowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





