Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Płońsk: DOSTAWA PALIWA
Numer ogłoszenia: 6624 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku , ul. Rutkowskiego 16, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623244, faks 023 6622716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspplonsk.binp.info
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://kppspplonsk.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - 20000 litrów oleju napędowego - 2500 litrów paliwa bezołowiowego do samochodów Komendy Powiatowej PSP w Płońsku, ul. Rutkowskiego 16..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - Znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana odbędzie się w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. - W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć dokumenty o których mowa w pkt. VI wraz z ofertą. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 5.1.1 do 5.1.4. - Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. - Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa Zamówień Publicznych. 3 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: - Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ. - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić podstawie art. 88 Prawa Zamówień Publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 6.1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 6.1.2 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 6.1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zał. Nr 3 do SIWZ) - wypełnione podpisane przez wykonawcę. a także: 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: 6.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6.2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.2.5Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 6.2.6 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000,00 zł,(brutto) (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 6.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.3.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 6.2.4, 6.2.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.3.1a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.1b nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.3.1c ni orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 6.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 6.3 6.4 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim jednak przypadku winni oni ustanowić pełnomocnika a jego pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo winno określać zakres uprawnień pełnomocnika, szczególnie w kwestii uprawnienia do zawarcia umowy. 6.4.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.1, 6.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 6.5 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.5.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6.5.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspplonsk.binp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku
09 - 100 Płońsk, ul. Rutkowskiego 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ul. Rutkowskiego 16 ; 09-100 Płońsk ; SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- 2025_2026_Sukces. dost. transportem Wykon. olejów silnik., przekład., hydraulicznych, smarów i płynów eksploatacyjnych oraz kosmetyków samochodowych dla potrzeb Stacji Paliw PGK w Płońsku Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. Dostępne szkoły podstawowe w Płońsku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3003 W Raszewo - Radzikowo".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3046W Nowe Miasto - Cieksyn".
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynków Gminy Miasto Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw płynnych, AdBlue oraz płynów do spryskiwaczy dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o.o.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2025 roku
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Borusowa.
- Sukcesywna dostawę do siedziby Zamawiającego oleju napędowego dla potrzeb Grójeckiej Spółki Komunalnej sp. z o. o. w Grójcu
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.