eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Szkolenia w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Olesno: Szkolenia w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Numer ogłoszenia: 66225 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie , ul. M. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 34 350 51 25, faks 34 359 73 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatoleski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia wraz z posiłkiem na każdy dzień szkolenia i zapewnieniem ośrodka szkoleniowego w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla grupy liczącej 18 osób niepełnosprawnych ( w tym m.in. 2 osoby niesprawne ruchowo, 5 osób niepełnosprawnych intelektualnie). Szkolenie w 2013 roku będzie składało się z: a) nauki języków obcych (jęz. angielski i niemiecki ) - po 32 godz. dydaktyczne (45 min.) dla każdego języka (1 podgrupy j. niemieckiego: 12 osób i 1 podgrupa j. angielskiego: 6 osób), razem 64 godz. dydaktyczne, b) zajęć z obsługi komputera - po 32 godz. dydaktyczne (2 podgrupy), razem 64 godz. dydaktyczne. Łącznie 128 godz. dydaktycznych zajęć szkoleniowych. W programie planowanego szkolenia, należy uwzględnić już posiadaną przez uczestników wiedzę po odbyciu szkolenia podstawowego w roku 2012 ( odbyły się po 32 godz. dydaktyczne zajęć z obsługi komputera i języka angielskiego i niemieckiego w zakresie podstawowym). Zajęcia powinny odbywać się w blokach 2 przedmiotowych ( naprzemiennie: język obcy, zajęcia komputerowe), preferowane - 2 godz. dydaktyczne jednego przedmiotu dziennie w godz. 9.00-15.00, 2-3 razy w tygodniu w okresie od 20 maja do 31 sierpnia 2013 r. W w/w okresie planowana jest 12-dniowa przerwa, w której odbędą się wyjazdowe zajęcia rehabilitacyjne. Harmonogram zajęć będzie podlegał negocjacji w celu dostosowania planu zajęć do wyjazdu oraz możliwości osób niepełnosprawnych. 4) Posiłek należy zaplanować dla 19 osób (w tym dla 1 opiekuna osoby niepełnosprawnej). Posiłek powinien być ciepły, 1-daniowy, urozmaicony, porcje dla osób dorosłych. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia: pomieszczeń, sal wykładowych zgodnie z wymaganiami przepisów BHP (jak dla sal lekcyjnych), zakupu podręczników, osoby, która będzie służyła pomocą osobom niepełnosprawnym podczas szkolenia, wykwalifikowanej kadry posiadającej doświadczenie w realizacji szkolenia, w tym dla osób niepełnosprawnych, serwisu kawowego oraz napojów chłodzących, ubezpieczenia uczestników szkolenia. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1) programu szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: nazwę szkolenia i czas trwania, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych i czas ich realizacji, uwzględniający zapis w pkt 2 w opisie przedmiotu zamówienia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 2) harmonogram zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, a w przypadku gdy wpis został dokonany przed rokiem 2013 również potwierdzenie na rok bieżący.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi szkoleń dla osób niepełnosprawnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania z podaniem informacji dotyczących doświadczenia i wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy Propozycje 1- daniowego ciepłego posiłku ( z gramaturą)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Organizacja posiłku i dostęp do napojów - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy. Powody wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy: 1) zmniejszenie wynagrodzenia za korzystanie z posiłków proporcjonalnie do czasu nieobecności w szkoleniu, w sytuacjach losowych (uzasadnionych np. chorobą) powodujących przerwanie szkolenia przez uczestnika, 2) zmniejszenie liczby uczestników szkolenia wraz z obniżeniem wynagrodzenia dotyczącego: (kosztów ubezpieczeń w tym także uczestników szkolenia, kosztów serwisu kawowego (kawa, herbata, napoje chłodzące), kosztu 1 - daniowego posiłku, kosztów zakupu podręczników do nauki języków obcych (staną się własnością uczestników szkolenia), za wykonanie usługi w przypadku problemów z rekrutacją, 3) przesunięcie terminu realizacji szkolenia w przypadkach losowych - uniemożliwiających realizację szkolenia w zakładanym terminie, 4) zmiana miejsca organizacji szkolenia w sytuacji uniemożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia w miejscu organizacji szkolenia, 5) w zakresie podwykonawstwa - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie za uprzednią zgodą Zamawiającego; 6) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 7) zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach, 8) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji, 9) zmiany programy szkoleń, w uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatoleski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykorzystaj swój potencjał Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.