eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego CZĘŚĆ IIDostawa skrzyń transportowych, termocyklera, wagi precyzyjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - Zadani

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Gdynia: Dostawa odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego CZĘŚĆ II: Dostawa skrzyń transportowych, termocyklera, wagi precyzyjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - Zadania od 1 do 6
Numer ogłoszenia: 66196 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, faks 058 7356110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego CZĘŚĆ II: Dostawa skrzyń transportowych, termocyklera, wagi precyzyjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - Zadania od 1 do 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego CZĘŚĆ II: Dostawa skrzyń transportowych, termocyklera, wagi precyzyjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - Zadania od 1 do 6 Wartość Przedmiotu Zamówienia: < 14 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.70.00 - Pudła 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty wymagane (przedmiotowe) stanowiące ofertę: 1) Zaświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu na terenie kraju do oferowanego sprzętu, instrukcje producenta oraz kartę gwarancyjną - Zadanie 1, 2, 6. 2) Certyfikat toksyczności - Zadanie 4 3) Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Załącznik B do SIWZ 4) Parafowany i wypełniony WZÓR UMOWY - Załącznik C do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 501 w godz. 10:00-12:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia, Kancelaria MIR, pok. 404.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skrzynie transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzynie transportowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.61.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Waga precyzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga precyzyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laboratoryjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.