To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Koszalin: Wykonanie, dostawa i montaż mebli. Znak sprawy ZP-2151-6/2013
Numer ogłoszenia: 66193 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54807 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli. Znak sprawy ZP-2151-6/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie mebli w pokojach gościnnych, pomieszczeniu magazynowym oraz zabudowy w aneksie kuchennym oraz dostawę i montaż mebli w budynku -HENRYKÓWKA- w Sarbinowie Morskim, ul. Leśna 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i dostawę krzeseł biurowych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin. Meble w pokojach muszą tworzyć jednolitą kolekcję, tworzącą odpowiedni klimat i elegancję, a jednocześnie tworzyć komfort wypoczynku i elegancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Zamawiający załącza część graficzną (wizualizację, rozmieszczenie mebli w poszczególnych pomieszczeniach) oraz część opisową (szczegółowy opis technicznych mebli). Do oferty należy dołączyć rysunki, prospekty proponowanych mebli. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną pokoi gościnnych w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien pobrać dokładne pomiary mebli. Zamawiający informuje, że zakup sprzętu pod zabudowę do aneksu kuchennego (np. płyta grzewcza, lodówka, mikrofalówka) nie jest przedmiotem niniejszego postępowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.31.12 - Materace .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82624,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92373,00
Oferta z najniższą ceną: 92373,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92373,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- PRZEBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE ZWIĄZANA Z LIKWIDACJĄ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Materiały biurowe
- Implanty ortopedyczne (II)
- REMONT BUDYNKU HALI SPORTOWEJ NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. KOSZALIŃSKIEJ 76 W KOŁOBRZEGU (DZSW).
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do podczyszczalni ścieków w technologii osmozy odwróconej (RO CLEANER AA, RO CLEANER C, RO CLEANER D, Roprep Scaling) do RZOO w Sianowie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Żłobka w Pysznicy"
- Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu kwaterunkowego
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Remont pomieszczeń w części B budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej
- Dostawa mebli do Internatu przy Zespole Szkół Licealnych im. B. Chrobrego w Leżajsku
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.