eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFRASTUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI GRABICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Grabica: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFRASTUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI GRABICA
Numer ogłoszenia: 66190 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica , Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.grabica.propl.com, www.gminagrabica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFRASTUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI GRABICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFRASTUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI GRABICA ZAKRES RZECZOWY PRAC (Załącznik nr 1 do SIWZ- Schemat przebiegu kanalizacji): ETAP I - obejmuje wykonanie w 2009 r. sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Grabica z wyłączeniem odcinka wzdłuż drogi gminnej Grabica - Dziwle. W Etapie I należy wykonać roboty w następującym zakresie: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 5074,3 mb - rurociągi tłoczne - 1925,7 mb - przepompownie z przyłączami elektroenergetycznymi - 5 szt. Etap I został podzielony na 2 części, które obejmują: - Część 1 - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na odcinkach wzdłuż: drogi Grabica w kierunku wsi Lubonia od studzienki S169 do S49 i wzdłuż drogi Kolonia Grabica - Lubonia od studzienki S92 do S126 wraz z przepompowniami P1, P2, P4 - Część 2 - wykonanie pozostałego zakresu z Etapu I. ETAP II - obejmuje wykonanie w 2010 r. sieci kanalizacji wzdłuż drogi gminnej Grabica - Dziwle, na odcinku od studzienki S126 do S83 wraz z przepompownią P3) W etapie tym należy wykonać roboty w zakresie: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 1419,3 mb - rurociągi tłoczne - 1055,9 mb - przepompownie z przyłączami elektroenergetycznymi - 1 szt. - system monitoringu i sterowania przepompowni Cały zakres robót z podziałem na etapy i części przedstawiono na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ - Schemat przebiegu kanalizacji. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. W RAMACH W.W. ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: 1)Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, technologią wskazaną przez Projektanta, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonymi do niniejszej specyfikacji. 2)Wykonania i utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu udostępnionym przez Zamawiającego, będącym częścią dokumentacji projektowej. 3)Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. 4)Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. 5)Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 6)Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 7)Pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w.w. znaki znajdują się na terenie realizacji robót. 8)Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. 9)Prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). 10)Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 11)Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 12)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 4 egzemplarzach) w terminie do 21 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 13)Wykonania próby szczelności rurociągów kanalizacji sanitarnej zgodnie z PN-EN 1610, z której należy sporządzić protokół z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego. 14)Wykonania badań kontrolnych rurociągów kamerą kanalizacyjną z utrwaleniem wyników badań na płycie DVD. 15)Odbudowy nawierzchni drogi w przypadku, gdy podczas wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zostanie uszkodzona istniejąca nawierzchnia. 16)Udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 17)Wykonania systemu monitoringu i sterownia przepompowni wraz z przeprowadzeniem nieodpłatnego przeszkolenia osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do jego obsługi. 18)Wykonanie przyłączy elektroenergetycznych do przepompowni. 19)Sporządzenia w dwóch egzemplarzach instrukcji eksploatacji przepompowni i monitoringu oraz przekazania ich Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. 20)Poniesienia opłat za zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót. UWAGA ! 1. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się ze SIWZ oraz w szczególności z dokumentacją projektową oraz STWiORB dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca winien wykonać wizję lokalną terenu, objętego robotą budowlaną w ramach przedmiotu zamówienia celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz do dokonania oględzin miejsc, w których będą prowadzone poszczególne fazy realizacji zamówienia. 3. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 4. Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 5. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy. 6.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 75 000 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych ) W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o. Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn:: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a)prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.), b)nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskali zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymanie całości wykonywanej decyzji, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)wykonali, z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. dniem 17.03.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, z których każda miała wartość nie mniejszą niż wartość wycenionego przez siebie przedmiotu zamówienia (wartość wpisana w formularzu ofertowym) b)Dysponują lub będą dysponować osobami, które po stronie Wykonawcy będą pełnić następujące funkcje: - KIEROWNIK BUDOWY: posiadający uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i należący do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa; - KIEROWNIK ROBÓT: posiadający uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i należący do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. c)Dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia wskazanymi w STWiOR. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. b)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga! - wymagany przychód roczny za 2008r. nie mniejszy niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia (wartość podana w formularzu ofertowym) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, tj.: a)spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Opis sposobu oceny warunków: Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a opisane przez Zamawiającego w pkt. V i VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. 3. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych , należy złożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; 2)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis/zaświadczenie składa każdy z nich; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenie składa każdy z nich; 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór nr 4); Wymaga się dysponowaniem osobami, które po stronie Wykonawcy będą pełnić następujące funkcje: - KIEROWNIK BUDOWY: posiadający uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i należący do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa; - KIEROWNIK ROBÓT: posiadający uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i należący do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu udokumentowania należy załączyć kopię decyzji o posiadanych uprawnieniach i kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2)oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia wskazanymi w STWiOR (wzór nr 5); Jeżeli Wykonawca oświadczy, iż będzie dysponował narzędziami i urządzeniami, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór nr 6); Wykaz musi zawierać wskazanie wykonania co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z punktem V.1.2) SIWZ; 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga! - wymagany przychód roczny za 2008r. nie mniejszy niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia (wartość podana w formularzu ofertowym) 2)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), 4.Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 2)pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) KOSZTORYS OFERTOWY sporządzone metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót, kosztorysów ślepych, projektu budowlanego i wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Kosztorys nie będzie podlegać sprawdzeniu i służyć będzie jako element pomocniczy. 4) Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji (wyłącznie według Wzoru nr 1.1 Zamawiającego), 5) dowód wniesienia wadium w wysokości: 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3), 4) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W.w. dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 3), 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminagrabica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W GRABICY, 97-306 GRABICA, GRABICA 66 - pokój nr 22, DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ - cena 60 zł; informacje odnośnie zapłaty można uzyskać pod nr tel. 044 6161178..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W GRABICY, 97-306 GRABICA, GRABICA 66 - pokój nr 10 (sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.