Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Szczecin: Zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego
Numer ogłoszenia: 66162 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilość zawiera Załącznik Nr 2a, b, c do SIWZ 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oryginalnych tuszy, głowic, tonerów, urządzeń bębnowych, taśm i folii zalecanych przez producenta sprzętu lub materiałów równoważnych 3. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów. W przypadku oferowania produktów równoważnych wymagane jest załączenie oświadczenia producenta, że produkt spełnia powyższe wymogi. 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń przesyłanych drogą faksową, środkiem transportu i na koszt Wykonawcy, do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ). 2.Niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione przez właściwy urząd) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ponadto, do oferty załączyć należy: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (Załącznik Nr 2a, b, c). 3. W przypadku oferowania materiałów równoważnych (nieregenerowanych w ogóle, niepoddawanych procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów) - oświadczenie producenta sprzętu, że produkt spełnia powyższe wymogi. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy do drukarek igłowych oraz folie do faksów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatatcyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze czarne i kolorowe oraz głowice do drukarek atramentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0, 30.19.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatatcyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery czarne i kolorowe oraz urządzenia bębnowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





